فیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1389/5/19
تعداد بازديد : 24643

مسابقه طراحی ایندکس Index با همکاری یونیسف مسابقه ای را باعنوان طراحی برای آموزش پایه ریزی کردند و در آن از تمامی اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و فارغ التحصیلان دعوت به همکاری کردند.

مدیر این طرح Lise Vejse Klint بر لزوم پیدا کردن راه حل های مفید برای آموزش تأکید می کند و  توضیح می دهد که:
طراحی خلاق را می توان یکی از راه حل های مفید و موثر برای حل بسیاری از مشکلات بارز کشورهای در حال توسعه در آموزش کودکان دانست.  این مسابقه یکی از بهترین روش ها برای دریافت ایده ها و طرح های ذهن های خلاق ودر نهایت تولید بهترین نمونه هایی از طراحی هایی که توانسته اند هرچه بهتر راه حلی برای مشکل ارائه کنند، چرا که آموزش یکی از راه هایی برای نجات کشورهای در حال توسعه از فقر است.

آموزش دومین هدف از اهداف توسعه هزاره سازمان ملل متحد است. هدف این است که در سال 2015 هر کودکی چه دختر و چه پسر در هر نقطه از جهان بتوانند تحصیلات دوره ابتدایی را طی کنند. بر اساس اهداف توسعه هزاره سازمان ملل، آموزش با کیفیت دارای ارزش بالایی باید باشد. به این معنا که کودکان بتوانند تمامی آموزش ها و توانمندی ها را به صورت کامل در زمان مناسب به کسب کنند.

بر اساس گزارش آموزش برای همه که از طرف یونسکو امسال انتشار یافت، تعداد کودکانی که در مدرسه به تحصیل مشغول هستند از سال 1999، 33 میلیون کاهش یافته است. جنوب و غرب آسیا دارای بیشترین کاهش کودکان در حال تحصیل است که 21 میلیون نفر کاهش را شامل می شود.  آخرین آمار نشان می دهد 72 میلیون کودک در حال تحصیل نیستند و اگر این روند ادامه پیدا کند تا سال 2015 همچنان 56 میلیون کودک به مدرسه نرفته اند. با توجه به این نکته که کودکانی که هم اکنون هم درحال تحصیل هستند باید با کیفیت مطلوب آموزش ببینند.

طراحی برای آموزش

توضیحات درباره مسابقه:
این مسابقه با 3 گرایش شکل گرفته است. بهبود امکانات آموزشی، بهبود بهداشت و آموزش عدم تبعیض و توازن جنسیتی.

بهبود امکانات آموزشی: می تواند به ارتقا سطح زندگی و آموزش به وسیله فراهم کردن مدرسه به عنوان یک محیط لذت بخش و افزایش توجه کودکان کمک کند.

بهبود بهداشت: به ارتقاء سطح زندگی دانش آموزان به وسیله به وجود آوردن محیط زیست سالم و کاهش بیماری و غیبت کمک می کند.

عدم تبعیض جنسیتی: باید به گونه ایی در آموزش لحاظ شود تا دختران در فرصت های برابر همانند پسران به یادگیری در مدارس بپردازند و از این طریق به بهبود وضعیت زندگی خود کمک کنند.

مهلت ثبت نام:
مهلت ثبت نام در این مسابقه تمام شده است. برای پیگیری امکان ارسال طرح ها با ایمیل زیر تماس بگیرید.

مهلت ارسال آثار: 
مهلت ارسال آثار در این مسابقه تا 26 نوامبر 2010 برابر با 5 آذر 89 ادامه خواهد داشت. دانشجویان، تیم ها و اساتیدی که مایل به شرکت در این مسابقه هستند یک ایمیل به آدرس lvk indexaward.dk ارسال کنند.

متن پست الکترونیک شما باید شامل اسم، عنوان و آدرس پست الکترونیکی یک شخص مرتبط و یا اسم و کشور موسسه یا دپارتمان و همپنین تعداد افرادی که در مسابقه شرکت می کنند باشد. برای اطلاعات دقیق تر و پاسخگویی سوالات نیز می توانید با همین آدرس ایمیل مکاتبه نمایید.


منبع فارسی: http://www.nodesign.blogfa.com/post-84.aspx
منبع انگلیسی: http://www.indexaward.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=458&Itemid=292

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=719&rnd=2969

نظر بازديدکنندگان (13)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما