دوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
ارسال کننده: روح الله مریخ پور
تاریخ: 1389/7/16
تعداد بازديد : 5632

مسابقه Interior Motives Design Awards از مسابقات مطرح جهانی در زمینه طراحی خودرو است که هر ساله در فرانسه برگزار می شود. امسال این مسابقه در 9 گرایش زیر برگزار شده بود:
Best innovation
Best use of materials
Best lifestyle interior
Best conceptual exterior
Best eco design concept
Best production interior
Best use of technology
Best conceptual interior
Best driver experience
از میان 250 طرح ارسال شده از 32 کشور جهان، در هر گرایش، 3 طرح به مرحله نهایی راه یافتند که در میان تیم های فینالیست، اسامی سه تیم ایرانی اعلام شده است.

در بخش Best conceptual exterior گروه آقایان سیاوش جعفری جوزانی، پارسا کامه خوش و هخامنش مشایخی از دانشگاه تهران، در بخش Best driver experience تیم آقای امین دهر صبح و خانم تینا محمدی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنر و معماری تهران و در بخش Best innovation نیز تیم آقای کاوه ناصر بخت و خانم غزل سرمست از دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنر به عنوان تیم های فینالیست معرفی شدند و برای شرکت در مراسم نهایی مسابقه به کشور فرانسه دعوت شدند. در مرحله نهایی این مسابقه دو تیم ایرانی در بخش Best innovation و Best driver experience جایزه برترین طرح (Winner) را دریافت کردند.

Best Conceptual Exterior

Best Innovation

Best Conceptual Exterior

همچنین در میان 65 اثر که در لیست طرح های برتر (Shortlist) معرفی شده بودند، علاوه بر 3 تیم ایرانی که به مرحله نهایی راه یافتند، نام آقای سجاد سلیمانی دانشجوی دانشگاه تهران نیز در این لیست به چشم می خورد.

حضور پررنگ دانشجویان طراح ایرانی و سایر کشورهایی که چندان نام بزرگی این حوزه طراحی خودرو ندارند در این مسابقه، باعث شد تا وب سایت رسمی Interior Motives Design Awards در صفحه اول خود، در مقایسه ای میان کشورهایی چون ایران و اسلونی با کشورهایی مانند انگلستان و کره جنوبی که دارای کالج ها و موسسات صاحب نامی در زمینه طراحی خودرو هستند، به ستایش دانشجویان و دانشگاه های دیزاین ایرانی پرداخت.

وب سایت طراحی صنعتی ایرانی به نمایندگی از طراحان ایرانی و علاقه مندان به طراحی صنعتی، این موفقیت را به نفرات برگزیده تبریک می گوید. امید است با انتقال تجربیات روزافزون طراحان ایرانی از مسابقات بین المللی طراحی به جامعه طراحان ایرانی، در آینده نیز شاهد چنین موفقیت هایی باشیم.

برای مشاهده سایر طرح های فینالیست این مسابقه به آدرس زیر مراجعه نمایید:
http://www.interiormotivesawards.com/82/2010results/ 

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=751&rnd=8072

نظر بازديدکنندگان (7)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما