دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1390/3/9
تعداد بازديد : 7235

مدرسه تابستانی مشترک معماری داخلی آکادمی داموس ایتالیا و دانشگاه تهران، به همت قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران و با همکاری دانشکده معماری پردیس هنرهای زیبا، دانشکده معماری دانشگاه هنر، دانشکده معماری دانشگاه سوره، جامعه مهندسان معماری داخلی ایران و مرکز مطالعات مشترک ایران و ایتالیا، از 13 تا 26 شهریورماه 1390 در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. دراین مدرسه تابستانی، دو تن از اساتید برجسته آکادمی داموس ایتالیا به همراه چند تن از اساتید باتجربه داخلی در حوزه معماری داخلی، وظیفه هدایت پروژه های عملی شرکت کنندگان در این دوره را دارا هستند. این دوره به صورت کاملا عملی با موضوع طراحی رستوران، کافی شاپ و فست فود برگزار خواهد شد و در انتهای آن مدرک بین المللی مدرسه تابستانی آکادمی داموس به شرکت کنندگان دوره اعطاء خواهد شد.

زمان و مکان برگزاری دوره:
13 تا 26 شهریورماه 1390، از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 19، پردیس هنرهای زیبای دنشگاه تهران

ویژگی های شرکت کنندگان:
این دوره ویژه طراحان داخلی، معماران، طراحان صنعتی و رشته ها و زمینه های مرتبط با آن ها برنامه ریزی شده است و آشنایی با مبانی هنر و طراحی برای شرکت کنندگان دوره ضروری است.

زبان دوره:
مباحث این دوره به زبان انگلیسی ارائه خواهد شد و ترجمه هم زمان به فارسی نیز صورت خواهد گرفت.

مهلت ثبت نام:
پایان تیرماه 1390

لازم به توضیح است که ثبت نام براساس اولویت تحویل مدارک انجام خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت دوره، ثبت نام از سایر متقاضیان متوقف خواهد شد.

مراحل ثبت نام:
1- تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام به زبان انگلیسی و ارسال آن به قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران (برای دریافت فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید.)

2- تهیه لیست سوابق تحصیلی و اجرایی در یک صفحه
3- تحویل فیش واریزی شهریه دوره به مبلغ 9850000 ریال

مدرسه تابستانی آکادمی داموس

وبگاه قطب علمی فناوری دانشگاه تهران: http://ceat.ut.ac.ir
رایانامه: domus ceat.ut.ac.ir
تلفن: 61112458

درباره آکادمی داموس ایتالیا:
آکادمی داموس ایتالیا، یکی از مشهورترین مراکز آموزش تخصصی و حرفه ای دیزاین در دنیاست که بر مبنای آخرین رده بندی مجله بیزنس ویک، در بین برترین مراکز آموزش هنر و دیزاین جهان قرار دارد. این آکادمی، در دهه هشتاد میلادی، به عنوان اولین آکادمی تخصصی دیزاین دنیا در مقطع کارشناسی ارشد، آغاز به کار نموده است. آکادمی داموس را می توان مدرسه ای تخصصی با رویکرد حرفه ای در زمینه هایی چون طراحی معماری، طراحی شهری، طراحی داخلی، طراحی صنعتی، طراحی مد و لباس، طراحی خودرو، طراحی تعاملی، طراحی خدمات و مدیریت توصیف نمود. اساتید این آکادمی، مجموعه ای از افراد حرفه ای در حوزه دیزاین هستند و به همین دلیل، وجود روح حرفه ای و عمل گرایانه در فرآیندهای آموزشی، اصلی ترین شهرت دوره های تخصصی آکادمی داموس است. تجربه یک فضای بین المللی با ترکیبی از ملیت های مختلف که امکان تبادل فرهنگی را برای دانشجویان فراهم می سازد، از ویژگی های دیگرآکادمی داموس است. در همین راستا، همه ساله از حدود 44 کشور دنیا، دانشجویان علاقه مند در شهر میلان ایتالیا به عنوان پایتخت طراحی جهان گرد هم می آیند.

علاوه بر دوره های تخصصی کارشناسی ارشد، آکادمی داموس ایتالیا، دوره های فشرده و تخصصی خود را با همکاری دانشگاه ها و شرکت ها و مراکز دارای فعالیت های حرفه ای و تخصصی در سراسر دنیا برگزار می کند. در ایران، تا کنون چند دوره کوتاه مدت و فشرده در زمینه های تخصصی طراحی مد و لباس، معماری داخلی، طراحی داخلی فروشگاهی و طراحی جواهرآلات با همکاری دانشگاه تهران در تهران و جزیره کیش برگزار گردیده است.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=876&rnd=7249

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما