بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1390/4/30
تعداد بازديد : 2927

دوره جدید آموزشی هایبرید اسکچینگ ویژه آزمون عملی نیمه متمرکز مقطع کارشناسی طراحی صنعتی از روز یکشنبه 9 مردادماه 1390 در مرکز آموزش های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

این دوره در 10 جلسه برای داوطلبان این آزمون برنامه ریزی شده است و در انتهای آن چند آزمون شبیه سازی شده نیز برگزار خواهد شد و نیازهای داوطلبان آزمون عملی طراحی و آزمون تستی نیمه متمرکز رشته طراحی صنعتی را در بر می گیرد. مدرس این دوره مهدی اصل فلاح عضو هیات علمی دانشگاه هنر و مولف کتاب صد درس کلیدی بیان ترسیمی در طراحی صنعتی می باشد.

دوره تخصصی "هایبرید اسکچینگ" Hybrid Sketching آمیزه ای از مهارت های مکمل را در طراحی دربر می گیرد که شامل توسعه درک پرسپکتیوی، پرورش قدرت دست در طراحی و ترسیم، آموزش تکنیک های طراحی رنگی، ارتقای مهارت های مربوط به کادرگذاری و صفحه بندی و تقویت توان مندی های بیان گرافیکی مانند طراحی فیگورهای انسانی و نظایر آن می شوند.

این دوره که از سطح مبتدی آغاز می شود، ویژه داوطلبان آزمون عملی نیمه متمرکز رشته طراحی صنعتی در راستای ارائه حرفه ای تر و تأثیرگذارتر آزمون عملی این رشته برنامه ریزی شده است.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به صورت 24 ساعته می توانند با مرکز تلفن گویای 66571363 تماس گرفته یا به سامانه پیام کوتاه 09391801900 اس ام اس ارسال نمایند.

هایبرید اسکچینگ

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=897&rnd=7081

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما