دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانوبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1386/5/28
تعداد بازديد : 20681


ساعت رویایی:
ساعت هوشمند

کسانی که با خوابیدن مشکل دارند و مدت زمان زیادی طول می کشد تا به خوب بروند، 10 دقیقه پس از بستن این ساعت به خواب می روند. این ساعت با سیگنال هائی که روی نبض ایجاد می کند، بدن را به خوابیدن تحریک می کند. همچنین اگر این ساعت را برای بیدار شدن تنظیم بکنید، با همین تکنیک در همان ساعت شما را سرحال و شاداب بیدار می کند.

بالش هوشمند:
بالش هوشمند

این بالش برای کسانی است که در هنگام خواب خروپف می کنند! اگر شما در هنگام خواب خروپوف کنید این بالش با تشخیص صدای خروپوف به صورت خودکار شروع به ویبره کرده و شما را به آرامی از خواب بیدار می کند. همچنین صدای خروپوف شما را ضبط می کند تا نتوانید منکر آن شوید!

چتر رنگارنگ:
چتر هوشمند رنگارنگ

این چتر می تواند امواج تلوزیونی را دریافت نموده و از طریق پروژکتوری که داخل آن قرار دارد ، تصاویر را در داخل چتر پخش کند. همچنین امکان ضبط 20 ساعت تصویر را دارد.

مینی یخچال:
یخچال USB

این یخچال کوچک برای خنک نگه داشتن نوشیدنی شما که همیشه در کنار کامپیوتر هستید بسیار مفید است.این یخچال به برق وصل نمی شود بلکه انرژی خود را از طریق اتصال به USB کامپیوتر شما به دست می آورد.

ماشین حساب خوشمزه:
ماشین حساب شکلاتی

آیا تا به حال هوس کرده اید که ماشین حساب یا موبایلتان را گاز بگیرید؟ اگر جواب شما مثبت است، این ماشین حساب خوشمزه برای شما ساخته شده است. این ماشین حساب که از جنس شکلات است، امکان انجام محاسبات ریاضی به مدت 20 ساعت را دارد، بعد می توانید آن را میل کنید. قیمت این ماشین حساب $8 است.

قلک هوشمند:
قلک هوشمند

روی این قلک یک صفحه نمایش وجود دارد که زندگی روزانه فردی را نشان می دهد که با پول هائی که شما داخل آن می اندازید زندگی می کند. هرچقدر شما پول بیشتری داخل قلک بریزید این فرد زندگی مرفه تری خواهد داشت و وسائل بیشتری به خانه خود اضافه خواهد کرد.

استخر مصنوعی:
استخر کوچک خانگی

اگر شما فقط یک استخر کوچک دارید و نمی توانید شناهای طولانی انجام دهید، این وسیله با ایجاد امواج مصنوعی باعث می شود بتوانید مسافت های بیشتری شنا بکنید. همچنین با تنظیم آن امکان ایجاد ماساژ آبی دستگاه فراهم می شود.

شارژر همه کاره:
شارژر چندکاره

اگر تعداد زیادی دستگاه های الکترونیکی از جمله موبایل و هدست و لپ تاپ دارید و در شارژ آنها و همراه بردن شارژر آنها مشکل دارید، این دستگاه همه شارژرهای شما را به یک شارژر تبدیل می کند و در زمان واحد همه دستگاه های شما را شارژ می کند.

ویدئو پروژکتور:
ویدئو پروژکتور

این وسیله که نسل جدید ویدئوپروژکتورهاست می تواند در فاصله 10سانتی متری پرده یا دیوار قرار بگیرد و تصاویر را روی پرده پخش کند. وضوح این دستگاه 5 برابر دستگاه های فعلی است و باعث راحتی کنفرانس دهنده برای قرارگرفتن در مقابل پرده می شود.

جاکلیدی مطمئن:
جاکلیدی هوشمند

دسته کلیدهای معمولی با سروصدای زیاد ناشی از برخورد کلید ها و امنیت پائین باعث اختراع این دسته کلید شدند. این دسته کلید، کلیدهای شما را داخل خود نگه می دارد و فقط با اثرانگشت شما، کلید مورد نظر بیرون می آید. در صورت به سرقت رفتن، دسته کلید با دادن سیگنال به موبایل شما، به شما اطلاع می دهد. سارق نیز نمی تواند از کلیدهای داخل آن استفاده نماید.

کیف لپ تاپ همه کاره:
کیف لپ تاپ همه کاره

این کیف لپ تاپ همه کاره که وزن و اندازه آن هم بسیار کم است ، علاوه بر یک کیف لپ تاپ ساده به راحتی به یک میز لپ تاپ و یک کیف مسافرتی هم تبدیل می شود. جنس آن از پلاستیک مخصوص بوده و وزن آن 1.5 کیلوگرم است.

منبع: http://www.slideshare.net/pishgo/technology-90904

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=91&rnd=1371

نظر بازديدکنندگان (17)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما