تاریخ: 1390/8/26
تعداد بازديد : 2633

مهلت ثبت نام: 29 آبان الی 4 آذر 1390
برگزار کننده: انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه تهران
وب سایت: www.utidea.com

شرایط شرکت:
- ثبت نام در این مسابقه فقط برای دانشجویان طراحی صنعتی و با ارائه کارت دانشجویی در روز مسابقه امکان پذیر است. (دانشجویان شاغل به تحصیل و یا کسانی که کمتر از 6ماه از تاریخ برگزاری پایان نامه ی آنها می گذرد. )

توضیحات تکمیلی:
انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه تهران، ششمین دوره مسابقه سراسری "یک روز طراحی" را در تاریخ 6 آذر ماه 1390 در پردیس هنرهای زیبا برگزار می کند. همانند دوره های قبل دانشجویان طراحی صنعتی از دانشگاه های سراسر کشور در این برنامه ی یک روزه، در پردیس هنرهای زیبا در دانشگاه تهران، شرکت می کنند و در محیطی آکادمیک و زیر نظر اساتید مجرب و مطرح طراحی صنعتی ایران به ارائه ایده و طراحی محصول می پردازند و شرایط مناسبی جهت ارائه ی ایده های خلاقه این طراحان فراهم می شود.
ویژگی این دوره نسبت به دوره های قبل حضور اساتید:
Cyrille Jegu مدرس و متخصص بین المللی در حوزه طراحی پایدار
• Alfredo Stola مدیر و موسس Studio Turino

دراین رویداد است. این کار در جهت چشم انداز بلند مدت مسابقه، ارتقای سطح علمی آن و شناساندن پتانسیل های موجود در کشور به متحصصین حوزه های محتلف طراحی صنعتی در دیگر کشورهاست.

تاریخ برگزاری: یکشنبه، 6 آذر ماه 1390
محل برگزاری: دانشگاه تهران- پردیس هنرهای زیبا - نگارخانه تهران
همچنین مراسم اختتامیه و اهداء جوایز در سالن شهید آوینی پردیس هنرهای زیبا برگزار خواهدشد.

ثبت نام: علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند، برای دریافت اطلاعات و چگونگی ثبت نام، از تاریخ 29 آبان تا پایان روز جمعه 4 آذر، به سایت انجمن علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه تهران به آدرس http://www.utidea.com  مراجعه نمایید.

جوایز مسابقه:
• تیم برگزیده اول: 20 میلیون ریال + تندیس مسابقه و گواهی نامه
• تیم برگزیده دوم: 10 میلیون ریال + اهداء گواهی نامه
• تیم برگزیده سوم: 5 میلیون ریال + اهداء گواهی نامه


وب سایت طراحی صنعتی ایرانی،‌ به اطلاع شرکت کنندگان در این مسابقه به خصوص دانشجویانی که از سایر شهرها حضور پیدا می کنند می رساند که هم زمان با این مسابقه، همایشی با عنوان Metaphorm نیز از تاریخ 5 الی 8 آذرماه در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به این خبر مراجعه نمایید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=946&rnd=4752

نظر بازديدکنندگان (5)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما