دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1391/11/20
تعداد بازديد : 1992

گروه آموزشی هونر کلاس های آمادگی کنکور عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی را با امتیازات ویژه برای داوطلبان برگزار می نماید. این دوره شامل کلیه توانایی های لازم در کنکور عملی، شامل دوره های طراحی و راندو، روند ارائه طرح در کنکور عملی و تکنیک ها و نکات مورد نیاز برای این آزمون می باشد.
شروع دوره از تاریخ 27/11/91 می باشد.

نکات مهم در مورد این دوره آموزشی:
- اسفاده از ابزارهای آموزشی قدرتمند و مدرن
- استفاده از تخفیف 10% تا پایان بهمن ماه
- با توجه به اینکه اعلام نتایج مرحله اول کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، و اعلام افراد مجاز به شرکت در مرحله دوم (عملی) از اواخر خرداد تا اوایل تیرماه می باشد و آغاز دوره های طراحی تخصصی ویژه طراحی صنعتی قبل از این تاریخ می باشد، افرادی که مجاز به شرکت در مرحله عملی نشوند، 50% هزینه به آنها بازگردانده خواهد شد.

هر ساله افراد زیادی بعد از اعلام نتایج مرحله اول و اعلام افراد مجاز به شرکت در آزمون مرحله دوم طراحی صنعتی، تصمیم به شرکت در کلاس های ویژه مربوط به آن می نمایند. در صورتیکه بین اعلام افراد مجاز و آزمون عملی طراحی صنعتی حداکثر زمان سه هفته ای قرار دارد که این زمان با توجه به نیاز داوطلبین به تمرین و آموزش زمان بسیار کمی است و به احتمال زیاد آنها کنکور را از دست خواهند داد.

با توجه به طرح ویژه ای که مؤسسه هونر برای داوطلبین در نظر گرفته است نگرانی افراد برای شرکت در این کلاس از بین خواهد رفت.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مؤسسه تماس حاصل فرمایید و یا متن A-T را به شماره پیامک 10004765982952 ارسال نمایید.


تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1074&rnd=8817

نظر بازديدکنندگان (5)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما