دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
تاریخ: 1392/5/8
تعداد بازديد : 6144

ماکت ها و پروتوتایپ های صنعتی محصولاتی هستند که در راه ارائه هرچه بهتر برای مخاطبان خاص و عام مرتبط با موضوع ساخته می شوند. ماکت ها دسته بزرگی از انواع ماکت های معماری، ماکت های خودرو و صنایع هوافضا، ماکت های نظامی، ماکت های کشتی و صنایع نفتی و گاه قطعات و دستگاه های صنعتی را شامل می شوند. ماکت ها باعث می شوند مخاطبان درک درستی از طرحی که طراح در ذهن داشته است به دست بیاورند. در واقع ماکت عمومی ترین شکل از یک ارائه است که تقریبا هر فردی با مشاهده آن کلیتی مطلوب از طراحی به دست می آورد. خواه یک خانه مسکونی یا یک خودروی کانسپت باشد. تعداد کمی از افراد با دیدن چند نقشه از نمای مختلف یک قطعه می توانند آن را در ذهن خود مجسم کنند ولی یک ماکت می تواند به خوبی اطلاعات مناسبی از خود به اکثر مخاطبین ارائه کند.

" استودیوی صنعتی آرشین افتخار دارد از سال 1385 به طور تخصصی اقدام به ساخت ماکت های حرفه ای می نماید. وجود متخصصین تحصیل کرده در رشته های طراحی صنعتی، گرافیک، معماری و مهندسی مکانیک در کنار تجربه طولانی در این زمینه باعث شده است تا گروهی توانا در جهت ارائه با کیفیت ترین خدمات تخصصی ساخت ماکت در اختیار داشته باشیم. از این رو با اطمینان اعلام می کنیم توانایی ساخت تمامی انواع ماکت های مورد نظر شما با بالاترین کیفیت و قیمتی رقابتی دارا هستیم."

این شرکت توانایی ساخت انواع ماکت به صورت بسیار دقیق و حرفه ای، پروتوتایپ و نمونه های دارای عملکرد، بسته بندی و نمونه های پیش از تولید را دارا و آمده ارائه خدمات می باشد.

تماس با استودیو آرشین
آدرس: تهران-بلوار آفریقا (جردن) - خیابان تور - پلاک 46 - طبقه سوم
تلفن همراه: 09122598199
تلفن ثابت: 22657937
آدرس ایمیل: 

جهت بررسی نمونه های ساخته شده در شرکت و مطالعه مقالات مرتبط با ساخت ماکت به وب سایت استودیوی صنعتی آرشین مراجعه بفرمایید. http://www.aarshin.ir


نمونه ماکت های ساخته شده در استودیو آرشین
تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1112&rnd=964

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما