بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانو
ارسال کننده: روح الله مریخ پور
تاریخ: 1393/7/27
تعداد بازديد : 3651

حتی مدرن ترین عصاهای زیر بغل امروزی، ساختاری به قدمت حدود یک قرن دارند و بسیاری از طراحان برای بهبود این ساختار تلاش کرده اند. اما در حالی که بیشتر این تلاش ها اشکال مختلفی از همان تم قدیمی را ارائه کرده اند، یکی از طراح های ارسالی به مسابقه سالانه Dyson Award راه حلی پیشنهاد کرده است که حتی آخرین راه حل های ارائه شده را بهبود بخشیده است.

«Sit & Stand» یک پروژه دانشجویی از بهزاد رشیدی طراح صنعتی 27 ساله مقیم اونتاریو کانادا است که امسال به عنوان یکی از طرح های برجسته از سوی مسابقه «Dyson Award» معرفی شد. این وسیله نسبتا ساده است؛ به جای تحمیل وزن پا به قسمت بالایی بدن (زیر بغل)، رشیدی وسیله طراحی کرده است که وزن ساق پا را به سادگی به روی عضلات چهار سر ران می اندازد. برای این کار، او از یک سیستم نگهدارنده استفاده کرده که وزن شخص را در تمام قسمت پشت ران پخش می کند. این، یعنی اینکه وقتی این وسیله را به تن دارید می توانید بنشینید؛ یک قابلیت فوق العاده در طول دوران نقاهت!

این طرح به مرحله نهایی مسابقه 2014 دایسون راه پیدا کرد.

منبع: http://www.ritoon.com/archive.asp?id=1072&rand=5468 

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1227&rnd=7551

نظر بازديدکنندگان (13)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما