دوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1394/2/16
تعداد بازديد : 1692

کمپ دو روزه دیزاین و کارآفرینی با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و آموزش عملی روش های تجاری سازی ایده های خلاقانه درتاریخ های دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 اردیبهشت ماه 1394 در دانشگاه هنر برگزار می شود. این کمپ با موضوع کارآفرینی اینترنتی در این حوزه ها برگزار می گردد و حضور برای کلیه علاقه مندان آزاد است:
1- تفریح، سرگرمی و بازی
2- خرید، فروش و تعمیرات
3- گردشگری
4- زمینه های فرهنگی و هنری
و
5- بخش آزاد

ثبت نام در این برنامه صرفا از طریق درگاه اینترنتی www.artdesigncamp.ir انجام می شود.
مراسم افتتاحیه این دوره در روز دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 14 در تالار فارابی دانشگاه هنر و با ارائه چند سخنرانی در زمینه راه و روش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی انجام خواهد شد. عصر روز دوشنبه دانشجویان شرکت کننده ایده های کارآفرینانه خود در حوزه کسب و کار اینترنتی را در 5 حوزه تعیین شده، در مدت زمان تنها 60 ثانیه با سایر شرکت کنندگان به اشتراک می گذارند. پس از ارائه ایده آخرین نفر، رای شرکت کنندگان در مورد ایده های یکدیگر جمع آوری شده و ایده های برتر به مرحله بعدی کمپ دیزاین راه پیدا می کنند. گروه بندی شرکت کنندگان نیز عصر روز دوشنبه انجام خواهد شد.

از صبح روز سه شنبه 22 اردیبهشت، شرکت کنندگان به صورت گروهی و تحت نظر اساتید، مربیان حرفه ای و کارآفرینان برتر دعوت شده، ایده های منتخب را توسعه داده و تا غروب سه شنبه آن را برای ارائه نهایی در کمپ دیزاین در قالب اسلاید، فیلم، انیمیشن و یا هر قالب خلاقانه دیگرآماده می کنند. پس از ارائه تمام ایده ها، ایده های برتر توسط داوران کمپ دیزاین انتخاب شده و جوایزی به ایده های منتخب تعلق خواهد گرفت.

دیزاین کمپ

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1286&rnd=5237

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما