دوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1394/4/13
تعداد بازديد : 4092

آکادمی طراحی صنعتی ایرانی، برگزار کننده دوره های تخصصی و ورک شاپ های تخصصی در رشته های هنری به ویژه طراحی صنعتی، معماری، گرافیک و نقاشی آغاز به کار کرده است.

http://academy.newdesign.ir 

هدف اصلی: رفع کمبودهای آموزش دانشگاهی با برگزاری دوره های تخصصی
آکادمی طراحی صنعتی با پشتوانه ارتباطیِ گسترده با متخصصان، اساتید دانشگاه و دانشجویان رشته های هنری، تصمیم دارد با برگزاری دوره های تخصصی، با همکاری آموزشگاه های مجاز در سراسر کشور و همچنین برگزاری دوره های تخصصی با حضور متخصصان و اساتید دانشگاه های خارج از کشور، خلأ موجود در دانشگاه ها در زمینه برگزاری دوره ها و ورک شاپ های تخصصی را جبران نماید.

چگونگی برگزاری دوره ها:
هر یک از دوره های تخصصی آکادمی طراحی صنعتی ایرانی، با همکاری یکی از آموزشگاه های معتبر و دارای مجوز و گواهینامه های معتبر سازمان های دولتی در سراسر کشور برگزار می گردد. اساتید همکار با آکادمی طراحی صنعتی ایرانی از اساتید و متخصصان خوشنام و سرشناسی هستند که تخصص و حسن سابقه های آنها برای مدیران آکادمی محرز شده است. آکادمی طراحی صنعتی با بهره گیری از پتانسیل های قانونی و امکانات فیزیکی آموزشگاه ها و همچنین پتانسیل خبررسانی و ارتباط گسترده با دانشجویان و اساتید رشته های هنری، زمینه تشکیل دوره ها و ورک شاپ های تخصصی را فراهم می نماید. ثبت نام کلیه کلاس ها و رسیدگی به امور ثبت نام، تشکیل یا لغو کلاس ها و تضمین کیفیت دوره ها بر عهده آکادمی طراحی صنعتی ایرانی می باشد.

دعوت به همکاری از آموزشگاه ها و اساتید:
آکادمی طراحی صنعتی با پشتوانه حضور مجازی بیش از 7000 طراح و هنرمند ایرانی در وب سایت طراحی صنعتی ایرانی ، از توسعه همکاری با آموزشگاه های دارای مجوز در زمینه دوره های تخصصی هنری و فنی استقبال می نماید. همچنین اساتید متخصص که ایده ای برای برگزاری دوره های تخصصی و به ویژه دوره های کوتاه مدت دارند، می توانند رزومه خود را برای بررسی و تأیید به همکاران ما ارائه نمایند.

مدیران آکادمی:

حمزه مرادی عجمی

  • مدیر گروه گرافیک مجتمع فنی تهران
  • کارشناس طراحی صنعتی و کارشناس ارشد گرافیک
  • ارتباطات گسترده با اساتید سرشناس مجتمع فنی تهران
  • تجربه برگزاری دوره های تخصصی سه شنبه دیزاین در دانشگاه تهران به مدت 2 سال
  • سابقه 13 سال تدریس در دانشگاه ها و آموزشگاه های تخصصی سراسر کشور

علی شیخ پور قاسمی نیا

  • مهندس مکانیک و کارشناس ارشد طراحی صنعتی
  • مدرس طراحی صنعتی در دانشگاه تهران، دانشگاه هنر تهران، پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، دانشگاه پارس
  • مدیر وب سایت طراحی صنعتی با عضویت بیش از 7000 طراح ایرانی

 

آکادمی طراحی صنعتی ایرانیرونمایی از نماد جدید وب سایت طراحی صنعتی ایرانی:

همزمان با آغاز به کار آکادمی طراحی صنعتی ایرانی، نماد جدید وب سایت طراحی صنعتی ایرانی رونمایی شد. این لوگو توسط استاد دوره های عالی خطاطی و تایپوگرافی، استاد فرامرز فغانی طراحی شده است.

استاد فغانی سال های متمادی در دانشگاه هنر تبریز معرف حضور دانشجویان رشته های هنری بوده است. آکادمی طراحی صنعتی ایرانی این افتخار را دارد که از همکاری این استاد ارزشمند در آکادمی برخوردار خواهد بود.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1309&rnd=7798

نظر بازديدکنندگان (9)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما