دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
تاریخ: 1394/4/14
تعداد بازديد : 2090

در آستانه روز جهانی طراحی صنعتی و روز ملی صنعت و معدن، کارگاه طراحی با همکاری مشترک گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر و شرکت باتیس در فرهنگسرای شفق برگزار شد.این کارگاه به مدت 6 ماه و با هدف ترویج فرهنگ نوآوری طراحی محور و آموزش فنی وتولید گرایانه، توسط شرکت باتیس با حضور جمع کثیری از اساتید، طراحان، فعالان اقتصادی و دانشجویان برجسته برگزار گردید و مراسم اختتامیه آن در فرهنگ سرای شفق برگزار شد. در این کارگاه بیش از 70 طرح نوآورانه در زمینه های طراحی خلاقانه دستگیرهای درب متناسب با ویژگی های اقلیمی، فرهنگی، معماری، طراحی داخلی، سبک زندگی و سلیقه ایرانیان توسط 25 دانشجوی رشته طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران ارائه شد.

در مراسم پایانی این کارگاه طراحی، از پنج طرح نوآورانه به انتخاب هیئت داوران رونمایی شد و به صورت ویژه از طراحان آنها تقدیر گردید. فرشاد طاهری مدیرعامل شرکت باتیس، بیان داشت که طرح های منتخب این کارگاه پس از طی مراحل فنی و طراحی جزئیات به تولید انبوه خواهند رسید و بر مبنای استراتژی های این شرکت، با هدف جهانی کردن طرح های نوآورانه طراحان ایرانی، وارد بازارهای بین المللی خواهد شد.

وی افزود: ارتباط دو سویه میان صنعت و دانشگاه باعث توسعه خلاقیت و نوآوری در میان کارآفرینان وفعالان اقتصادی می شود و در نهایت منجربه برندسازی و رونق تولید صنعتی خواهد شد تا با این استراتژی، برندهای داخلی در سطح منطقه و خاورمیانه با اثر گذاری و موفقیت بیشتر فعالیت نمایند.

همایش باتیس

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1310&rnd=8820

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما