دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1394/9/9
تعداد بازديد : 2862

این دوره ها با محوریت آموزش اصول اولیه طراحی پرسپکتیو و دانش استفاده از آن در تحلیل احجام، همچنین پرورش قدرت تخیل هنر جو تشکیل می شود. همچنین در مراحل پیشرفته هدف، آموزش تکنیک های پیشرفته طراحی و راندو است. این تکنیک ها در قالب ابزارهای مختلف نظیر: ماژیک، خودکار، ابزارهای دیجیتال، و همینطور در تلفیقی از ابزارهای طراحی و نقاشی، آموزش داده می شود. علاوه بر آن شیوه انتخاب و استفاده رنگ، فضا سازی، استفاده خلاقانه از نور پردازی برای نمایش حجم نیز از دیگر برنامه های این دوره است.

اسکچ

کلاس های این دوره ها، هم به صورت خصوصی و هم گروهی (حداکثر 6 نفر) و در سه دوره مقدماتی و پیشرفته و حرفه ای (برای علاقه مندان به طراحی خودرو) برگزار می گردد. هر دوره شامل 5 جلسه ی 2 ساعته و هزینه هر دوره کلاس های گروهی 260,000 تومان می باشد.

مکان برگزاری کلاس ها: خیابان میرزای شیرازی، نرسیده به خیابان مطهری، نبش کوچه نژادکی، پلاک 83، طبقه دوم، آتلیه دیزاین "گروه طراحی رسمه".

برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با شماره 88827181 و 09190430056 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس rasmeh.designgmail.com ایمیل بفرستید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1365&rnd=4472

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما