دوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1394/10/15
تعداد بازديد : 2465

انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه تهران در نظر دارد با همکاری نهادهای آموزش مهارت های طراحی جواهر، اتحادیه طراحان صنف طلا و جواهر تهران و تعدادی از فعالان این عرصه، سلسله نشست های تخصصی را، تحت عنوان هفته طراحی جواهر تهران در پردیس هنرهای زیبا برگزار نماید.

در حاشیه این نشست ها نگارخانه تهران نمایشگاهی برای آثار طراحان این عرصه خواهد بود که فضای خوبی را جهت معرفی هرچه بیشتر توان هنرجویان رشته طراحی صنعتی (و دیگر رشته های هنری مرتبط با طراحی جواهر) به صاحبان مشاغل و صنایع در این عرصه فراهم خواهد آورد. از این رو از تمامی علاقه مندان دعوت می شود برای شرکت در این رویداد تأثیر گذار همکاری خود را در موارد زیر اعلام نمایند.

ارسال اثر جهت نمایش در نگارخانه:
اثر ارسالی می بایست تصویری از محصول ساخته شده با کیفیت و وضوح بالا و یا نمایش مدل سه بعدی (رندر) در یک شیت با ابعاد 50 در 70 و درقالب یک فایل تصویری (jpg) با سایز حداکثر 20 مگابایت باشد (بدیهی است اسکچ و یا رندر دو بعدی می بایست در جهت بهتر معرفی شدن محصول به کار برده شوند و ایده هایی که صرفا اسکچ دستی یا رندر دوبعدی هستند پذیرش نخواهند شد)

همراه تصاویر بایداطلاعاتی چون: نام صاحب اثر، رشته تحصیلی، سال ورودی، دانشگاه یا دانشکده، استاد راهنما (پایان نامه) و یا حامی مالی و اسپانسر و شماره تماس و ایمیل قید شود. این تصاویر پس از ارزیابی با هماهنگی و دعوت از صاحب اثر به نمایش درخواهند آمد.
آثار خود را تا تاریخ 29 دیماه 94 میبایست با عنوان " نگارخانه" به آدرس ایمیل دبیرخانه به نشانی ذیل ارسال نمایند:
info.utideagmail.com

همکاری در برگزاری:
چنانچه تمایل دارید با تیم اجرایی این رویداد همکاری نمایید می توانید آمادگی خود را در یکی از شاخه های اجرایی، عکاسی و رسانه ای یا روابط عمومی به دوستان انجمن علمی از طریق ارسال ایمیل با عنوان " برگزاری" به آدرس ذیل بفرستید:
info.utideagmail.com

حمایت مالی و اسپانسرینگ:
چنانچه تمایل به حمایت مالی و معنوی از این رویداد را دارید جهت اطلاع از مراتب و شرایط همکاری می توانید با روابط عمومی این همایش به شماره 09127637630 تماس حاصل فرمایید.

هفته طراحی جواهر تهران

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1376&rnd=6657

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما