بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانو
تاریخ: 1395/3/9
تعداد بازديد : 2011

اختتامیه نمایشگاه طراحی بسته بندی دانشجویان رشته طراحی صنعتی دانشگاه هنر، در تاریخ چهارشنبه 5 خردادماه 11395 با حضور دانشجویان، اساتید و مدیران برند "چاپ آقا" به عنوان حامی این رویداد برگزار شد.

در این نمایشگاه بیش از 30 اثر خلاقانه بسته بندی از 26 دانشجوی مقطع کارشناسی رشته طراحی صنعتی، درمعرض نمایش عموم قرار گرفت.

در ابتدای مراسم اختتامیه، جناب آقای دکتر بصیر(طراح و معمار) در مورد جایگاه طراحی در دنیای معاصر و نقش طراحی در صنعت بسته بندی سخنرانی خود را ارائه نمودند. سپس صاحبان 10 طرح برگزیده که از مرحله اول داوری عبور کرده بودند، پروژه های بسته بندی خود به صورت کوتاه ارائه داده و به پرسش های داوران و حاضران در سالن پاسخ دادند. پس از آن مدیر مارکتینگ شرکت "چاپ آقا"، آقای فربد وزیری در مورد برنامه های برند چاپ آقا در حمایت از ایده های دانشجویان جهت ورود به بازار و برنامه های آتی مشترک با دانشگاه هنر سخنرانی نمودند. در این برنامه داوران مسابقه به بررسی آثار ارائه شده پرداخته و 3 طرح را به عنوان برندگان اول تا سوم این نمایشگاه معرفی کردند؛ همچنین در انتهای برنامه لوح و جوایزی از طرف گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر و حامیان این نمایشگاه(برندهای چاپ آقا و کوئیلو) به برندگان و صاحبان کلیه طرح های راه یافته به نمایشگاه ارائه شد.

نمایشگاه بسته بندی


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1422&rnd=3125

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما