تاریخ: 1395/3/28
تعداد بازديد : 1718

رویداد ADesign award & Competition همچون سال های گذشته به معرفی برندگان خود در محل Villa Olmo در شهرتوریستی در شمال ایتالیا پرداخت. تجلیل از برگزیدگان رویداد ADesign award 2015-2016 در روز چهارشنبه مورخه 95/03/19 به عمل آمد.

یکی از تیم های ایرانی شرکت کننده این مراسم که به دعوت از برگزار کننده حضور یافت متشکل بود از سپیده گلگون به عنوان مشاور هنری و مصطفی آروند طراح محصول. این تیم با ارائه دو طرح در دو حوزه مختلف طراحی محصول حائز رتبه های برتر در مسابقه A Design Award شد:
1- طراحی لوازم خانگی "هود آشپزخانه Radix"، برنده جایزه برنز
2- طراحی لوازم تعاملی " آرایشگر مجازی"، برنده جایزه نقره

هود آشپزخانه با نام Radix ایده مفهومی بود که با حمایت "گروه لوازم خانگی کن" وارد این دوره از مسابقه شد که با رویکردی آینده گرایانه و بیونیکی با الهام از رفتار گیاهان (درخت) به جذب هوای آلوده ناشی از پخت و پز می پردازد و در مقابل هوای تمیز به محیط تحویل و انتقال می دهد. گفتنی است که رویکرد سایر شرکت های تولید کننده در این رسته از محصولات نیز امروزه به داشتن محیطی سالم نزدیک تر شده است. (مشاهده جزئیات بیشتر)

هود رادیکس


آرایشگر مجازی ADINA Virtual Make up، محصول ساخته شده ای است که توسط شرکت هوشمند افزار امین به تولید رسیده است که با بهره گیری از سامانه واقعیت افزوده امکان چند مدل مختلف آرایش مجازی را برای مشتریان سالن های زیبایی ایجاد می نماید این محصول فرصت انتخاب بهتر نوع و نحوه آرایش را برای مشتریان این سالن ها بهمراه دارد. تا با اطمینان بیشتری به نوع آرایش شان بپردازند. گفتنی است که محصول تولید شده با اسکن صورت در ابتدای عملیات، اعضای صورت افراد را ذخیره کرده و با حرکت اعضای چهره فرد، آرایش صورت گرفته به صورت متحرک قابل مشاهده است. (مشاهده جزئیات بیشتر)

آرایشگر مجازی

همچنین مصطفی آروند با همکاری با گروه "مهرگان طرح" به عنوان طراح صنعت در طراحی و ساخت میز تعاملی شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک نیز ایفای نقش کرده است که طرح ساخته شده با کسب عنوان نقره در بخش ابزار های بانکی و مالی (Banking and Finance Instruments Design Section) این دوره از مسابقه مورد تقدیر قرار گرفت. (مشاهده جزئیات بیشتر

در ادامه، تصاویری از مراسم اهدای جوایز A Design Award 2015-2016 که توسط تیم مذکور ارسال شده است، تقدیم حضور می گردد:


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1430&rnd=4498

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما