دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1395/5/16
تعداد بازديد : 2425

وب سایت طراحی صنعتی ایرانی، همکاری ویژه خود با شرکت Allocacoc از طریق وب سایت DesignNest آغاز کرده است. این شرکت نخستین شرکتی است که با داشتن تیم قوی طراحان و مهندسان، ایده های طراحان را تکمیل و نهایی کرده و از طریق جذب سرمایه های عمومی، محصول را برای فروش در بازار بین المللی آماده سازی می کند. (جزئیات بیشتر از چگونگی این همکاری را اینجا مطالعه کنید)

متن زیر ترجمه بخشی از معرفی فعالیت DesignNest می باشد که برای اطلاع علاقه مندان از نحوه فعالیت و آشنایی با این شرکت ارائه می گردد:

DesignNest فرصتی است استثنایی برای طراحان تا محصولاتشان را در سراسر جهان عرضه کنند. بر خلاف خدمات سرمایه گذاری جمعی به روش سنتی، ما چیزی بیش از یک پلتفرم ارائه می دهیم. ما مجموعه کامل خدمات از ایده اولیه تا فروش محصولات واقعی در فروشگاه های توزیع را به طور کامل ارئه می دهیم.

چهار مزیت اصلی که ما ارائه می دهیم:
1. دانش طراحی
2. برون سپاری
3. تولید و مونتاژ
4. توزیع و فروش
و در نهایت محصولات فرصت این را دارند که تخته طراحی را ترک کنند و به وجود بیایند!

طراحی، تولید، فروش

DesignNest نسل جدید سرمایه گذاری جمعی ویژه طراحان است با مزایایی بیش از دیگر خدمات سرمایه گذاری جمعی. ما، بر خلاف دیگر خدمات سنتی سرمایه گذاری جمعی مانند KickStarter و Indiegogo، چیزی بیش از یک ویترین محصول برای طراحان فراهم می کنیم. ما راه حلی کامل به همراه پشتیبانی از ایده اولیه تا فروش محصولات واقعی را ارائه می کنیم:

  • به اشتراک گذاشتن دانش در زمینه تولید انبوه: طراحی برای مونتاژ و تولید با بازده بالا جهت کاهش قیمت ها.
  • به اشتراک گذاشتن تخصص در زمینه بازاریابی محصول: طراحی بسته بندی و فروش محصول در فروشگاه های ما.
  • کمک در امور حقوقی: ثبت اختراعات و مجوزها.

همه مراحل پشتیبانی ما انتخابی و به اختیار خود طراح است و تأثیری بر حق مالکیت معنوی شما بر طرحتان نخواهد داشت.

ما دارای شبکه وسیعی از منابع مورد اطمینان در جهان شلوغ تأمین کننده ها هستیم که بهترین نسبت قیمت-کیفیت را برای شما تضمین می کنند. شما ملزم به استفاده از تأمین کنندگان ما نیستید و مختار هستید که تأمین کننده های خود را دخیل نمایید.

هر کس یک طراح نیست، ولی هر کس می تواند صاحب ایده ای ارزشمند باشد. هر پروژه روی DesignNest شامل یک بخش Crowd Design است که همه را قادر می کند تا ایده های خود را برای بهبود هر چه بیشتر محصول ارئه نمایند.

ما برای شما امکان استفاده از امکانات تولید و مونتاژ ما را فراهم می نماییم که منجر به کنترل کامل کیفیت، تصمیم گیری سریع در تکمیل محصول می شود. ما همیشه بهتربن قیمت و بالاترین کیفیت را ارائه می کنیم، ولی شما ملزم به استفاده از امکانات ما نمی باشید. ولی می توانید محصولات خود را از طریق شبکه گسترده توزیع و فروش ما به فروشگاه های بزرگ سراسر دنیا عرضه کنید. تیم های تخصصی فروش ما در سه قاره محصول شما را به فروش خواهند رساند، و شما از هر محصول فروخته شده خود درآمد خواهید داشت.

پس همان گونه که دیدید می توانید ترکیب های مختلفی از خدمات ما که مناسب هدف شماست را استفاده کنید. خدمات ما مجانی هستند و هدف ما کسب درآمد از محصولات شما نیست: سود ما در بزرگ بودن کسب و کار ماست: هر چه بیشتر تولید کنیم، کارا تر خواهیم بود.

ویژگی DesignNest در ارتقای نیازها و رؤیاهای حامیان مالی به سطوحی بالاتر از سرمایه گذاری است. ما برای حامیان تضمین می کنیم که یا محصول را دریافت خواهند کرد و یا اگر پروژه ای شکست بخورد به همان میزان اعتبار دریافت خواهند کرد. هیچ نوع ورشکستگی پیش بینی نشده ای پس از یک پروژه موفق نمی تواند مانع دریافت محصول توسط سرمایه گذار بشود.

بر خلاف دیگر پلتفرم های انبوه سپاری مانند Kickstarter و Indiegogo، ما 100% محصول یا اعتبار را برای سرمایه گذاران تضمین می کنیم. برای همین ما از سرمایه گذاران یک پرداخت اولیه ای می خواهیم. این کار ریسک آنها را زمانی که پروژه ی ناگهان شکست می خورد و نمی توانیم محصول شما را ارسال نماییم، به صفر کاهش می دهد. ما تنها شرکتی هستیم که این سطح از حفاظت از منافع را ارائه می دهیم.

همچنین DesignNest همچنین به شما امکان می دهد که ایده های خود را برای یک پروژه موجود، از طریق Crowd Design به اشتراک بگذارید.

تاریخچه فعالیت شرکت Allocacoc

Allocacoc توسط Yixia Jiang و Arthur Limpens، دو مهندس طراحی صنعتی از دانشگاه صنعتی دلفت هلند پایه گذاری شد.

از بدو تولد، تمرکز Allocacoc بر ایجاد استانداردی متفاوت بوده است. چنین استانداردی محدود به مرزهای کشوری نیست، لذا ما از ابتدا نگاهی جهانی داشتیم. در حقیقت، اولین سفارش ما نه از هلند، که از آلمان بود.

2010

 Allocacoc در دلفت هلند، با هدف ایجاد "استانداردی متفاوت" تأسیس شد.

2011

 خط تولید در سوژو چین ایجاد شد.

2012

دفتر Allocacoc در کالیفرنیا تأسیس شد.

2014

دفتر Allocacoc در شانگهای تأسیس شد. برای تطبیق با بازار محلی، یک نام چینی برای برند انتخاب شد:  阿乐乐可。

در همین سال، PowerCube جایزه طراحی RedDot را دریافت کرد.

PowerBar جایزه طراحی GIO را در هلند دریافت کرد.

2015

 مرکز تکامل محصول در Shenzhen چین تأسیس شد.

دفتر Allocacoc  در توکیو تأسیس شد.

PowerCube Remote برنده جایزه 2015 CITE Innovation Design و جایزه طراحی و نوآوری Computex شد.

◄ مشاهده وب سایت DesignNest

◄ همکاری وب سایت طراحی صنعتی ایرانی با DesignNest

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1448&rnd=1315

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما