دوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
ارسال کننده: فخرالدین اعتمادی
تاریخ: 1397/1/30
تعداد بازديد : 930

clerkenwell

هفته طراحی کلرکن ول لندن (Clerkenwell Design Week) از 1 الی 3خرداد 1397 در شهر لندن کشور انگلستان برگزار می گردد. Clerkenwell Design Week جایگاه تجار و طراحانی به شمار می آید که نسبت به هر جای دیگری از کره زمین خلاق تر هستند و این امر باعث شده تا این رویداد واقعا به یکی از مهم ترین مراکز طراحی در جهان تبدیل شود. این رویداد برای تجلیل از این گردهمایی متنوع و پربار، در یکسری رویدادهای اتاق های نمایش و نمایشگاه های خود، محلی برای به نمایش گذاشتن برندهای تجاری و شرکت های برجسته انگلیسی و بین المللی فراهم نموده است و آثار هنری سه بعدی ویژه ای نیز در سراسر محوطه این رویداد اجرا می شود. این رویداد که جایزه بهترین رویداد فرهنگی کشور انگلستان را دریافت نموده، جایگاه خود را به عنوان رویداد برجسته مستقل طراحی این کشور تثبیت نموده و برنامه های مهیج آن، هر سال به مدت سه روز، جامعه طراحان بین المللی را به این منطقه کوچک در لندن جلب می نماید.

اتاق های نمایش هفته طراحی کلرکن ول لندن 2018:
اتاق های نمایش طراحی داخل کشور که هر سال با هفته طراحی کلرکن ول لندن مشارکت می کند، جز لاینفک این رویداد به شمار می آید و برنامه مهیج رویدادهای موضوعی از جمله مذاکرات، کارگاه های آموزشی و عرضه محصولات را برای این رویداد طراحی می کند. شرکت های شرکت کننده در این رویداد شامل برندهای تجاری در زمینه مبلمان، روشنایی، لوازم آشپزخانه و حمام و سازندگان منسوجات می باشند.

بخش های نمایشگاه هفته طراحی کلرکن ول لندن 2018:

  • مواد آکوستیک
  • مبلمان
  • پارچه و منسوجات
  • فضاهای داخلی طبقات
  • لوازم آشپزخانه و حمام
  • وسایل روشنایی
  • سطوح
  • مبلمان اتاق کار

حوزه های طراحی هفته طراحی کلرکن ول انگلیس 2018:
بخش حوزه های طراحی این رویداد، مبلمان، وسایل روشنایی و طراحی محصول از سراسر جهان را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه، در کنار برخی از مهیج ترین طراحی های داخل کشور، طیف متنوعی از بهترین طراحی معاصر بین المللی را به نمایش خواهد گذاشت.

پلتفرم:
هفته طراحی کلرکن ول لندن به مکان زندان زیرزمینی این شهر باز می گردد تا بخش پلتفرم، نمایشگاهی را که برخی از مهیج ترین فراز و نشیب های استعدادهای طراحی جهان را به نمایش می گذارد، معرفی نماید. پلتفرم با کشف و شناسایی معماری محیط مکان برگزاری، پس زمینه ای خیره کننده را برای عرضه مجموعه مدیریت شده ای از طراحی های پیشرفته و بین المللی فراهم می نماید.

جزییات:
بخش جزییات که بهترین و معتبرترین نام های دنیای طراحی های لوکس داخلی را به نمایش می گذارد، اصول این صنعت ظریف و پر زرق و برق را منعکس می سازد. برندهای تجاری منتخب در سراسر کلیسا، سردابه و باغ صومعه باشکوه مکان برگزاری این رویداد به نمایش گذاشته می شوند. فضاهای داخلی مکان برگزاری این رویداد علاوه بر خود کلیسا، به خیابان نیز کشیده می شود از جمله غرفه مستقلی در میدان سنت جان.

برنامه های ضمیمه در Clerkenwell Design Week 2018:
برنامه های ضمیمه هفته طراحی کلرکن ول لندن به آثار کوچک طراحی و لوازم جانبی داخلی اختصاص دارد. این نمایشگاه که در باغ کلیسای جامع سنت جان برگزار می شود، مجموعه به دقت مدیریت شده برندهای تجاری و استعدادهای نوظهور طراحی بین المللی را معرفی می نماید- که این رویداد را به کانونی برای گرد هم آمدن تمامی طراحان داخلی، خریداران جزء و مطبوعات تبدیل می نماید.

وب سایت هفته طراحی Clerkenwell  لندن: 
https://www.clerkenwelldesignweek.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1592&rnd=1041

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما