دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1397/3/5
تعداد بازديد : 771

خانه صنعت و معدن ایرانیانمعرفی سیاست نسل سوم آموزش؛ تبدیل علم به فناوری و ثروت:
مرکز آموزش خانه صنعت و معدن در راستای نیاز جامعه درمشاغل زود بازده به نیروی کار توانمند و با توجه به علاقه و نیاز نسل جوان به آموزش کاربردی و استفاده از دانش در بازار کار از سال 86 اقدام به تعریف دوره های آموزشی با سیاست اجرایی و جامع نموده است. شیوه برگزرای دوره های آموزشی در این رشته ها به گونه ای است که فرد علاقه مند بدون هیچ دانش یا تجربه قبلی و صرفا به علت علاقه وارد دوره های آموزشی شده و بعد از آموزش در رشته مورد علاقه خود به عنوان نیروی ماهر توان فعالیت اجرایی در رشته مذبور را خواهد داشت.

لیست دوره های آموزشی جامع:

آموزش طراحی لباس:

دوره آموزش طراحی لباس دوره ای حدودا 8 ماهه و برای علاقه مندان به حوزه مد و لباس تدارک دیده شده است. افراد علاقه مند به حرفه طراحی لباس می توانند بدون داشتن دانش قبلی آموزش های این دوره را گذرانده و بعد از اتمام سرفصل ها وارد بازار کار این حرفه شوند.
برای اطلاعات تکمیلی روی این لینک کلیک کنید.

آموزش عکاسی:

دوره آموزش عکاسی دوره ای 7ماهه و متشکل از کارگاه های اجرایی آموزشی واردوهای آموزش عکاسی است که افراد علاقه مند وابسته به سطح و نیاز خود یا حتی بدون دانش قبلی وارد دوره های آموزشی شده و بعد از اتمام دوره می توانند در شاخه های مشغول به فعالیت شوند.
عکاسی مدلینگ، عکاسی صنعتی، عکاسی پرتره، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی معماری، عکاسی طبیعت و ...
برای اطلاعات تکمیلی روی این لینک کلیک کنید.

آموزش گریم:

دوره آموزش گریم یا میکاپ آرتیست متشکل از 7 کارگاه آموزشی است که از کارگاه شناسایی آناتومی و ایرادات چهره آغاز و با کارگاه گریم تکنیکال به اتمام می رسد. علاقه مندان به حرفه پررونق گریم و میکاپ می توانند بدون دانش قبلی از آموزش های این بخش استفاده و بازار کار حرفه ای این رشته را دنبال کنند.
برای اطلاعات تکمیلی روی این لینک کلیک کنید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1599&rnd=1973

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما