بسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1397/5/20
تعداد بازديد : 1094

طراحی برای فرهنگ هاکارگاه آموزشی بین المللی 2018 با موضوع طراحی برای فرهنگ ها در تاریخ 19 الی 24 آبان ماه 1397 با حضور اساتید برجسته دانشگاه دلفت هلند در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

ثبت نام زودهنگام: اول تا 31 مرداد
ثبت نام دیرهنگام: اول تا 31 شهریور

اطلاعات بیشتر و ثبت نام: http://kic.ut.ac.ir/dc

اساتید کارگاه آموزشی "طراحی برای فرهنگ":

پروفسور انمیک ون بوئین
استاد دانشگاه دلفت هلند، متخصص در فرهنگ
زمینه مطالعاتی: نقش فرهنگ در روند طراحی، توسعه دانش، روش های طراحی و ابزارهایی که طراحان را در رویکردهای حساس به فرهنگ حمایت کنند. یکی از اعضای اصلی و نویسندگان کتاب معروف راهنمای طراحی دلفت؛ مسئول و برگزار کننده دوره‌های آنلاین طراحی محصول و طراحی برای فرهنگ دانشگاه دلفت.

مارییک سون نولد
استاد دانشگاه دلفت هلند
متخص در زمینه تجربه محصول با تمرکز بر روی نحوه تجربه دنیا توسط حس بساوایی مردم؛ همکار دانشگاه آینتوون و پلی‌تکنیک میلان؛ تمرکز بر روی چگونگی اثر گذاری طراحی بر روی کیفیت زندگی

چن هائو
محقق و دانشجوی دکترای دانشگاه دلفت هلند
زمینه فعالیت: عضو استودیو لب دانشگاه دلفت؛ فعال در خصوص توسعه ابزار و تکنیک‌های تحقیقات زمینه‌ای کاربر برای طراحان به منظور ایجاد مرزهای بینافرهنگی در پروژه‌های طراحی بین‌المللی؛ همکاری نزدیک با کمپانی های اروپایی و چینی به منظور رسیدن به طراحی مردم محور و خلاقانه.

نصیبه سلطانی
کارشناس ارشد از دانشگاه دلفت هلند؛ کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر ایران
ارشد دوم از دلفت در زمینه طراحی تجربه کاربر؛ همکار پروژه‌های طراحی برای کمپانی‌های بزرگ در اروپا و چین؛ طراح تجربه‌ی کاربری شرکت هوایی کی‌ال‌ام (KLM).

چرا این ورکشاپ را انتخاب کنیم؟
این ورکشاپ توسط گروه طراحی صنعتی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می گردد و در زمینه طراحی برای فرهنگ است.با توجه به اینکه گروه طراحی صنعتی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، در سال های اخیر ورکشاپ های بین المللی موفق زیاد برگزار کرده، در این زمینه تجربه و مهارت دارد و ورکشاپ با کیفیت بالایی ارائه می‌شود. متخصصین طراحی برای فرهنگ که در کشورهای مختلف اینچنین ورکشاپ هایی برگزار کرده‌اند مسئول برگزاری‌اند و دانش و تجربه بسیار خوبی در این زمینه دارند. این ورکشاپ، فرصتی مناسب برای دانشجویان مختلف از دانشگاه‌های متفاوت ایران و کشورهای دیگر جهت همکاری‌ و تعامل در قالب کار گروهی است.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1613&rnd=1015

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما