تاریخ: 1397/11/16
تعداد بازديد : 1345

شوی طراحان لباس برگزیده تهران در تاریخ 24 تا 27 بهمن ماه سال جاری در شهرک غرب تهران با اسپانسری دپارتمان طراحی لباس خانه صنعت و معدن ایرانیان برگزار خواهد شد. مخاطب این شوی لباس علاوه بر مزون داران و تولید کنندگان لباس، کلیه بانوان علاقه مند به طرح های مدرن لباس در سبک های مانتو، پالتو، مجلسی، اسپرت، شال و روسری می باشند.

مدیر مرکز آموزش خانه صنعت و معدن در این باره گفت:
از آنجا که از منویات اصلی این مرکز حل مشکل نیروی کار تخصصی در صنعت پوشاک و صنایع وابسته بوده و هست در همین رابطه و جهت برقراری ارتباط بی واسطه میان تولید کنندگان پوشاک و طراحان لباس به لطف خداوند متعال در تاریخ 24 تا 27 بهمن ماه سال جاری شوی لباس طراحان برگزیده تهران را بعد از حدود 6 ماه برنامه ریزی برگزار خواهیم کرد.

بازدید از این شوی لباس برای کلیه علاقه مندان به حوزه مد و پوشاک آزاد و رایگان است و علاوه بر مزون داران و تولید کنندگان کلیه بانوان شیک پوش و خوش سلیقه ایرانی می توانند از متدهای مدرن لباس های زنانه در سبک های مانتو، مجلسی، اسپرت و شال و روسری و... در این نمایشگاه بازدید نمایند.

بالغ بر 90 طرح مختلف به همراه شناسنامه لباس ها و اطلاعات تولید ائم از سایزبندی، رنگ بندی، نوع پارچه و هزینه فروش تک و عمده به همراه راه های ارتباط مستقیم با طراحان این طرح های بی نظیر در این نمایشگاه وجود دارد.

در سال جاری به علت افزایش نرخ ارز و در کنار آن کاهش چشمگیر روند واردات لباس، فرصت خوبی برای فعالین عرصه پوشاک در تولید و فروش محصولات داخلی محیا شده که این فرصت در سال آینده به رو به افزایش خواهد بود. از این رو برگزاری نمایشگاه های تخصصی و ایجاد ارتباط میان طراحان به نام و صنایع پوشاک در دستور کار این مرکز قرار گرفته است.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند اطلاعات تکمیلی را از صفحه رسمی مرکز به آدرس زیر ملاحظه نمایند:
https://www.instagram.com/eduskill.cloths_design

شوی لباس

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1645&rnd=585

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما