فیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1398/4/22
تعداد بازديد : 719
کمپین کارورزی رسمه کمپین من طراح
#کارورزی_رسمه #من_طراح_...


فرد به عنوان عامل فعال در فرایند آموزش تأثیر بسزایی در نتیجه آن دارد و خود فرد است که اتفاقات مفید را با انتخاب خود رقم خواهد زد و وظیفه ما ایجاد بستری برای تجربه حرفه ای مداوم است. برای درک طراحی و طراح شدن بایستی یاد بگیریم که رضایت از فرآیند، همیشه رسیدن به نتیجه پیش بینی شده اولیه نیست بلکه باید از طراحی کردن لذت برد و در این مسیر توانایی های بنیادی دیزاین مانند دیدن، تمرکز، پشتکار، اندیشیدن، زمانبندی و ارتباطات را بایستی فرا گرفت و به درستی از آنها استفاده کرد.

مدرسه هنر و دیزاین رسمه با تجربه سالیان زیاد خود در زمینه دیزاین و آموزش حرفه ای بهترین نوع یادگیری مهارت دیزاین را در قالب آموزش فعالیت محور میداند و بر این عقیده است که دیزاین با کلمات اتفاق نمی افتد و با قلم و ابزارهای بیانی دیگر شکل می گیرد و تمرین و ممارست است که فرد را به سوی طراح شدن سوق می دهد بر این مبنا و طرز فکر کمپین_کارورزی_رسمه و کمپین من_طراح_… تدوین و برنامه ریزی گردید.

هدف از این دو کمپین درک لذت طراحی است لذتی که با زندگی همراه است و نیاز به تلاش تمرین و ممارست دارد.

در این کمپین سعی بر ایجاد بصیرت، کشف و حل مسئله در تک تک اعضا ست درکی که با فعالیت اعضا رنگ می گیرد و به غنا می رسد غنایی که نتیجه آن رشد تفکر طراحی در مخاطبان است.

مدرسه هنر و دیزاین رسمه به عنوان یک نهاد حرفه ای دیزاین این مسئولیت اجتماعی را بر روی شانه های خود احساس می کند که بر ای اعتلای دیزاین و ساختن دیزاینر حرفه ای و معرفی آن به مخاطبین و جامعه، بایستی برنامه های بلند مدتی را طرح ریزی نموده و با آموزش صحیح و یادگیری درست، فضای دیزاین را بهبود و دیزاینر را برای ورود به بازار حرفه ای کار آماده کرد.

دنیای دیزاین آنقدر بزرگ است که برای تک تک ما می تواند جایگاه اختصاصی ارائه نماید به شرطی که در ساختن و ارائه آن بی ریا باشید یادگیری با یاد دادن است و این فراگیر شدن با فراگیری دانش همراه خواهد بود به شرطی که درست زندگی کنیم، متعهد باشیم و تلاش کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مشروح توضیحات در وب سایت رسمه مراجعه نمایید.

شماره تماس: 88741640-021

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1672&rnd=2365

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما