بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1399/1/6
تعداد بازديد : 1607

دوره های آموزشی مجازی به صورت زنده توسط دکتر صدف رستم خانی از آلمان با همکاری گروه طراحی صنعتی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برگزار می گردد.

  • ویژه ی دانشجویان، طراحان و افراد حرفه ای
  • ارائه ی مدرک رسمی دانشگاه تهران

تکنیک های خلاقیت و تفکر طراحی
این دوره‌ی آموزشی مجازی که به صورت زنده در روز و زمان مشخص برگزار خواهد شد، شامل دو بخش مقدماتی (تکنیک های خلاقیت) و پیشرفته (تفکر طراحی) است. در دوره ی مقدماتی یک مجموعه‌ از تکنیک های خلاقیت که در دنیای امروزین در انواع سازمان‌ها و در پروژه‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای دارند، آموزش داده می شوند.

تکنیک های خلاقیت

صدف رستم خانی
صدف رستمخانیدارای مدرک دکترای طراحی صنعتی از دانشکده ی هنر و دیزاین دانشگاه وُوپرتال آلمان در گرایش متدولوژی، برنامه ریزی و استراتژی طراحی است.

وی در پایان نامه‌ی دکترای خود با به کارگیری روش ها و متدهای کمی و کیفی به بررسی دقیق نیازهای کاربران ایرانی پرداخت. موضوع پایان نامه‌ی وی به این شرح می باشد: "طراحی کاربر محور: طراحی لوازم خانگی قابل رقابت با محصولات وارداتی جهت ارتقاء صنعت لوازم خانگی ایران". پس از اتمام دوره‌ی دکترا در فعالیت های گوناگون تحقیقاتی نقش داشته و مدتی نیز به تدریس در دانشگاه تهران و دانشگاه هنر پرداخت و در این زمان در برگزاری چند کارگاه آموزشی همکاری داشته است. پس از آن مجدداً به محل اصلی سکونت خود در آلمان بازگشت و هم اکنون به طور متمرکز و حرفه ای در حال تدارک دوره و کارگاه های آموزشی در زمینه ی تکنیک های خلاقیت و تفکر طراحی برای شرکت ها و سازمان های گوناگون است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام آنلاین به آدرس http://kic.ut.ac.ir/crdth مراجعه نمایید.

دوره آموزشی تکنیک های خلاقیت

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1698&rnd=7501

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما