تاریخ: 1399/8/25
تعداد بازديد : 2210

طراح ایرانی، خانم الهام میرزاپور با طرح  "MagneTime" موفق به کسب جایزه "Best of the Best" در مسابقه جهانی Reddot design award 2020 شد.

Reddot Magnetime

MagneTime

MagneTime

MagneTime

الهام میرزاپورطراح: الهام میرزاپور، کارشناسی طراحی صنعتی 
نام طرح: MagneTime
برنده جایزه "Best of the Best" طراحی مفهومی رددات 2020
Reddot design award 2020، design concept: Best of the Best


توضیح طرح:

MagneTime یک ساعت رومیزی است که به صورت گوی شناوری در هوا با سیستم مغناطیسی معلق می باشد. عقربه ها وجود فیزیکی ندارند و به صورت نور بر روی گوی معلق قرار گرفته و ساعت را نمایش می دهند. تنظیم ساعت، به کمک اپلیکیشن مخصوص مگنتایم که برروی موبایل نصب و با وای فای به محصول متصل می شود، امکان پذیر است.

https://www.red-dot.org/project/magnetime-48325

خانم الهام میرزاپور پیش از این نیز به افتخارات بین المللی زیادی در رشته طراحی صنعتی دست یافته که از مهم ترین آنها می توان به کسب عنوان "Emerging product designer of the year 2017" توسط جایزه بین المللی دیزاین امریکا (IDA) و همچنین کسب بیش از ده جایزه جهانی طراحی از جمله نشان پلاتینوم، دو نشان نقره و سه نشان برنز در مسابقه بین المللی طراحی محصول اروپایی (ePDA)، دو نشان طلا در مسابقه بین المللی طراحی امریکا (IDA2017) و دو نشان نقره در جایزه جهانی اِی-دیزاین (A’ Design Award & Competition) نام برد. وی هم اکنون عضو هیات داوران مسابقه جهانی A’ Design Award & Competition می باشد.

موزه رددات

مسابقه طراحی رددات یکی از معتبرترین مسابقات جهانی طراحی است که قدمت آن به سال 1955 بازمی گردد و همه ساله از سرتاسر جهان، هزاران طرح برای شرکت، به این مسابقه ارسال می گردد که از این میان تعدادی از طرح ها موفق به کسب جایزه رددات شده و تعدادی از طرحهای برنده نیز مفتخر به کسب عنوان "Best of the Best" می شوند. در پایان هر دوره، طی مراسمی جوایز مسابقه به طراحان برنده اهدا شده و آثار برگزیده نیز در موزه رددات به نمایش درمی آید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=2728&rnd=2559

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما