دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1401/9/17
تعداد بازديد : 1238

طرح آوردامروزه کسب درآمد به نرخ واحد پول بین المللی از طریق ارائه خدمات و محصول قابل عرضه به مشتریان بین المللی یا به عبارت ساده " کسب درآمد دلاری" یکی از موضوعات و دوره های جذاب است که مخاطبین آن شامل تمام افراد جامعه اعم از دانشجو، فارغ التحصیل و هر جویای کاری که صاحب ایده، فکر، خدمات یا محصولی است می باشد. کسب درآمد دلاری به این معناست که افراد با استفاده از مهارت و تخصص های خاص با سرمایه اندک اولیه ای که دارند، در شرکت های خارجی و وبسایت های بین المللی فعالیت می کنند.

بعضا طراحان عزیز، ایده ها و طرح های بسیار جذاب و بکری دارند اما زمینه بروز و معرفی آن را به کارفرما و مشتری نداشته یا ندارند. یا حتی طرح ها و ایده های طراحی مختلفی که به اساتید محترم ارائه کرده اند و بعدا بدون اینکه زمینه بروز پیدا کنند در فایل کامپیوتر یا کمدشان خاک میخورند و یا اینکه طراح، پس از انجام پروژه طراحی برای کارفرما و انتخاب یک طرح از میان طرحهای مختلف ارائه شده به کارفرما، دیگر طرح ها و ایده هایش بی استفاده مانده است.

از مهم ترین مزیت درآمد دلاری نسبت به سایر کسب وکارها میزان درآمد در آن می باشد. با توجه به نوسانات بازار داخلی کشور، همواره شاهد افزایش نرخ دلار هستیم، بدون تردید کسب و کارهایی که تبادلات مالی آنها با دلار سروکار داشته سود بیشتری برده اند. اینکه در ایران حضور داشته باشید و دستمزد کارشما به دلار باشد اما مخارج به ریال، خود مزیت مهمی به شمار می آید. همه اینها دلایلی است که اهمیت آموزش و فراگیری کسب و کار و درآمدزایی دلاری را صدچندان مینماید.

دوره کسب درآمد دلاری با تدریس و آموزش جناب آقای مهندس عظیمی، مدرس دوره های کسب وکار و مدیریت، در دانشگاههای صنعتی شریف و دانشگاه تهران در دو تاریخ یک و هشت دی ماه 1401 در قالب وبینار برگزار می گردد.

باتوجه به اینکه رسالت مرکز مشاوره کسب و کار طرح آورد به عنوان برگزارکننده این وبینار، همواره آموزش و مشاوره تخصصی کسب وکار بوده لذا از تمامی دانشجویان، فارغ التحصیلان و علاقه مندان این حوزه دعوت به ثبت نام می نماید.

لینک ثبت نام:
برای انتقال به صفحه ثبت نام اینجا کلیک کنید.

آدرس سایت مرکز مشاوره طرح آورد:
http://www.Tarhavard.com

آدرس پیج اینستاگرام:
https://instagram.com/tarhavard

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=2784&rnd=4726

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما