دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینوفیلانو
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1387/2/25
تعداد بازديد : 2440

چند ماه پیش بنا به درخواست برخی از اعضای سایت، به کمک یکی از امکانات سایت Yahoo، امکان دریافت خلاصه مطالب به صورت ایمیل فراهم شد.

اخیرا مشاهده شده است که این ایمیل ها به صورت نا منظم و در تعداد بیشتر ارسال می شود که دوستان درخواست کرده اند این مشکل مرتفع شود.

این ایمیل ها مستقیما و به طور اتوماتیک از طرف Yahoo ارسال می شود و به این دلیل که سرور Yahoo تغییرات سایت را با اندکی تأخیر و بعضا تکراری ثبت می کند، ممکن است در ارسال این ایمیل ها اشکالاتی مشاهده شود. همچنین نمایش مطالب در 360 یاهو نیز به همین دلیل با تأخیر صورت می پذیرد.

رفع این اشکالات از دست ما خارج است و به دلیل تعداد فراوان RSS هایی که یاهو مدیریت می کند، برای تمام وب سایت های دیگری نیز که از تکنولوژی RSS استفاده می کنند همین وضعیت وجود دارد که در برخی بازه های زمانی دچار مشکلات موقت می شوند.

پیشنهاد می شود دوستانی که قبلا از طریق لینک مخصوص برای دریافت مطالب سایت به صورت ایمیل ثبت نام کرده بودند در صورت ادامه پیدا کردن این موضوع، با مراجعه مجدد به لینک زیر، تنظیمات ارسال ایمیل را از حالت As they happen  به حالت Once a day، if there are changes  تغییر دهند تا در یک روز حداکثر یک ایمیل شامل تمام تغییرات سایت را دریافت نمایند.

لینک تغییر تنظیمات ارسال ایمیل

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=290&rnd=1905

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما