بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
ارسال کننده: روح الله مریخ پور
تاریخ: 1387/4/6
تعداد بازديد : 5151

Green earth

سایت دیزاین بوم با همکاری DA design association japan  و TOBU DEPARTMENT STORE مسابقه ای با عنوان زمین سبز برگزار می نماید. این مسابقه در ادامه مسابقه  love your earth که توسط همین سایت و با استقبال خیلی خوب طراحان، برگزار شد، طرح شده است.

شرکت در این مسابقه برای کلیه طراحان اعم از طراحان حرفه ای، آماتور و دانشجویان آزاد است.
هدف این مسابقه بالا بردن سطح آگاهی در مورد ارزش و لزوم حفظ محیط زیست و طبیعت می باشد.
این مسابقه دارای دو بخش "زمین" و "سبز" می باشد که شرکت کنندگان می بایست با توجه به خواسته های هر بخش کارهای خود را خلق کنند.

- بخش "سبز": خلق یک اثر گرافیکی که به حفظ محیط زیست پرداخته و توضیح دهد که چگونه انسان و طبیعت می توانند در کنار یکدیگر در یک دنیای سبزتر زندگی کنند.
- بخش "زمین": طراحی یک هدیه کریسمس با موضوع "دنیای سبز تر"؛ خلق یک اثر گرافیکی که ایام این جشن سال را تبدیل به زمانی کند که در آن به این بیندیشیم که چگونه می توانیم به سرنوشت سیاره خود کمک کنیم. شما می توانید از موتیف های شماتیک کریسمس مانند گوزن شمالی و درخت کریسمس در طرح های خود استفاده کنید.

جوایز مسابقه: جایزه نفرات برتر به ترتیب عبارتست از
1- 500.000 ین ژاپن (5.000 دلار آمریکا)
2- 200.000 ین ژاپن (2.000 دلار آمریکا)
(برای 3 نفر هر کدام)   3- 100.000 ین ژاپن (1.000 دلار آمریکا)

معیارها و ضوابط طرح:
1- ناب بودن، بدیع بودن و خلاق بودن طرح: اجتناب از طرح موضوع به صورت آشکار، به روز بودن و هماهنگی با گرایش های روز، به تصویر کشیدن اینکه چه چیزی مهم ترین مسئله برای شماست.
2- جذاب بودن و قابلیت درگیر کردن مخاطب: شناخت و به کارگیری مناسب رنگ، علائم و نمادها، تصاویر و عکس
3- قابلیت بالای برقراری ارتباط با مخاطب: طرح باید به تم "زمین سبز" مربوط بوده و پیام خود را به سرعت و با نگاه اول منتقل کند.
4- انعطاف پذیری طرح: طرح باید قابلیت استفاده در موارد متنوعی مانند انواع رسانه ها، تک نمادها، مهرها، پوستر و... را داشته باشد.
* همچنین طرح ها باید قابلیت کاربرد به صورت تک رنگ را داشته باشند.

مهلت ثبت نام در سایت برای شرکت در مسابقه تا 26 آگوست 2008 و مهلت ارسال آثار تا 27 آگوست 2008 بوده و ثبت نام و ارسال آثار به صورت آنلاین صورت می پذیرد.

* برای ثبت نام، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

http://www.designboom.com/green_earth.html

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=306&rnd=8224

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما