دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینوفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1387/4/10
تعداد بازديد : 4810

گردهمایی جشن نخستین روز جهانی طراحی صنعتی در روز 29 ژوئن (9 تیر) در تهران، فرهنگسرای دانشجو برگزار شد. در این مراسم تعداد زیادی از اساتید و پیش کسوتان طراحی صنعتی، دانشجویان، فارغ التحصیلان و صنعتگران حضور داشتند.

مهندس کلانی از اساتید محترم دانشگاه های مختلف، در ابتدای گردهمایی خلاصه ای از فلسفه این جشن و سابقه ICSID (انجمن جهانی طراحی صنعتی) بیان کردند و در ادامه فیلم کوتاهی به زبان انگلیسی در باره سابقه تأسیس مجامع طراحی صنعتی بیان شد.

این گردهمایی به صورت یک جشن کوچک و بدون مراسم ویژه دیگری از ساعت 7:30 الی 11 شب ادامه پیدا کرد. در حاشیه این گردهمایی گپ و گفتگو و تجدید خاطرات و تازه کردن دیدارهای گروهی صورت گرفت. شمع هایی که بر روی آنها نام ICSID حک شده بود به عنوان یادگاری به تعدادی از حاضران داده شد. در یک حرکت نمادین تمام این شمع ها به نماد DESIGN چیده شد تا بهانه ای باشد برای عکس های یادگاری...

در سایر کشورها از جمله کانادا، شیلی، فنلاند، آلمان، مجارستان، هند، ژاپن، فیلیپین، تایوان، تایلند، ترکیه و انگلستان نیز در همین روز گردهمایی ها و جشن های مختلفی برگزار شد.

روز جهانی طراحی صنعتی تهران

روز جهانی طراحی صنعتی فرهنگسرای دانشجو

روز جهانی طراحی صنعتی WIDD
عکاس: مجید دادگر

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=309&rnd=6593

نظر بازديدکنندگان (8)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما