دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانو
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1387/10/1
تعداد بازديد : 5283

طراحی صنعتی ایرانی

به بهانه زمستان، قالب جدید وب سایت طراحی صنعتی ایرانی را با تم "سردآبی" بارگزاری کردیم. مدت ها بود به دلیل برنامه نویسی پیچیده برای نمایش قالب وب سایت، در طراحی قالب جدید دست باز نداشتیم و علیرغم پشنهاد و اعتراض برخی بازدیدکنندگان، نتوانسته بودیم تغییر عمده ای در گرافیک سایت ایجاد کنیم.

به یمن شب طولانی یلدا و به بهانه سرمای زمستان، با ایجاد تغییرات عمده در برنامه نویسی و گرافیک سایت، امکان ایجاد تغییرات در ظاهر سایت آسان تر شده است که امیدواریم از این پس با پیشنهاد های شما برای بهبود قالب گرافیکی، این تم اولیه را به تدریج تکمیل کنیم تا به گرافیکی درخور طراحی صنعتی ایرانی دست پیدا کنیم. در نظر داشته باشید که به دلیل بازدیدهای روزانه بالا از وب سایت، استفاده از عناصر گرافیکی با حجم بالا در سایت ممکن نیست و تلاش شده است که با ساده ترین عناصر، قالب اولیه در حد قابل قبولی طراحی شود.

همچنین در تغییرات جدید، عرض سایت از 780 پیکسل به 1000 پیکسل افزایش یافته است. این تغییر از یک سو باعث آزادی بیشتر در صفحه بندی می شود که البته از سوی دیگر برای مانیتورهای 800 در 600 محدودیت هایی ایجاد خواهد کرد.

ضمن آرزوی زمستانی آبی، منتظر پیشنهادها و گزارش اشکال های احتمالی هستیم.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=429&rnd=862

نظر بازديدکنندگان (6)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما