تاریخ: 1387/12/24
تعداد بازديد : 8444

حتما شما هم با شنیدن اسم بیسکوئیت مادر یاد خاطرات دوران کودکی افتاده اید! بیسکوئیت خوشمزه و خاطره انگیز! هر چه که باشد این بیسکوئیت با این همه شهرت و قدمت هنوز هم که هنوزه خیلی ساده و بی آلایش در مغازه ها خود نمایی می کند، به دور از هر فکری که بخواهد برای این محصول محبوب، طرح جدیدی بدهد یا دستی که بسته بندی کارآمد تری را درست کند. اخیرا مدیریت جدید شرکت ویتانا مسابقه ای را ترتیب داده اند در رابطه با طراحی بسته بندی جدید برای بیسکوئیت مادر و موسسه طراحان صنعتی ایرانیان مسئولیت برگزاری این مسابقه را به عهده گرفته است تا از ذوق و استعداد دانشجویان طراحی صنعتی نهایت بهره را ببرد.

مسابقه در 2 دسته متفاوت اجرا می شود:

1. ایده بر مبنای نیاز
- در این قسمت بسته بندی برای بیسکوئیت مادر با همان ابعاد قدیم خود باید اجرا شود.
- هر واحد بیسکوئیت در ابعاد 5/0 * 3 * 6 سانتی متر می باشد.
- تعداد بیسکوئیت ها در هر بسته آزاد است.
- طراحی جعبه ای برای نگهداری 2 بسته و 4 بسته

2. ایده آزاد
- در این قسمت ابعاد و اندازه و فرم هر واحد بیسکوئیت آزاد می باشد.
- تعداد بیسکوئیت ها در هر بسته آزاد است.
- طراحی جعبه ای برای نگهداری 2 بسته و 4 بسته

مهلت ثبت نام در مسابقه تا انتهای اردیبهشت 1388 و مهلت ارسال آثار تا انتهای تیر ماه 1388 است.

جوائز
در هر قسمت مستقلا:
نفرات اول، 3 سکه بهار آزادی
نفرات دوم، 2 سکه بهار آزادی
 و نفرات سوم، 1 سکه بهار آزادی

معیارهای داوری:
خلاقیت، زیبایی، سادگی عملکرد، اجرایی بودن و هزینه معقول معیارهای مؤثر در قضاوت خواهد بود.

برای ثبت نام و شرکت در مسابقه به سایت موسسه طراحان صنعتی ایرانیان http://www.iidi.ir مراجعه فرمائید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=480&rnd=2052

نظر بازديدکنندگان (5)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما