دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1388/1/20
تعداد بازديد : 4052

Gadgetگجت Gadget چیست؟
به وسایل ساده ولی کار راه اندازی که در امور روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، گجت می گویند. خلاقیت در طراحی گجت به عنوان وسایل منزل، بخش مهمی از فعالیت های طراحان صنعتی است.

علیرغم اینکه طراحی گجت بخش مهمی از فعالیت های طراحان صنعتی است، با توجه به اینکه سایت طراحی صنعتی از ابتدا با هدف گیری گسترش دانش آکادمیک طراحی صنعتی وارد فعالیت شده است، تصمیم گرفته شده است تا از این پس برای علاقه مندان به مطالعه و آشنایی با گجت ها، سایت های ایرانی را که با توان بیشتری به طور متمرکز در این زمینه فعالیت می کنند معرفی کنیم و این مطالب را به صورت تکراری در سایت طراحی صنعتی ایرانی ارسال نکنیم.

لذا ضمن تشکر از دوستانی که گجت های مفیدی را برای نمایش در سایت به ما ارسال کرده اند، خواهشمندیم از این پس در صورت مشاهده معرفی گجت در سایت های ایرانی، تنها لینک سایت را برای ما ارسال نمایید تا در صورت تکراری نبودن، در بخش لینک های مفید، به علاقه مندان معرفی کنیم.

توجه: صرف معرفی آثار هنری به ویژه آثار معماری بدون توضیحات تئوری در مورد نکات طراحی نیز شامل همین موضوع می شود.

وب سایت های فارسی زبان ریتون و  نارنجی به عنوان فعال ترین سایت های ایرانی در زمینه طراحی گجت به علاقه مندان معرفی می شود.

gadget gadget گجت گجت

با تشکر از همکاری دوستانی که قبلا مطالبی را ارسال کرده بودند و دوستانی که در آینده این مطالب را ارسال نخواهند کرد

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=488&rnd=2880

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما