بسته های آموزشی راینوفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
ارسال کننده: روح الله مریخ پور
تاریخ: 1388/7/18
تعداد بازديد : 2358

مجله بین المللی I.D. The international Design Magazine که یک مجله تخصصی معتبر در کلیه شاخه های Design می باشد، فراخوان رسمی برای جایزه سالانه خود را اعلام کرده است. این سالانه در 8 گرایش ویژه افراد حرفه ای و یک گرایش ویژه دانشجویان طراحی برگزار می شود. از 8 گرایش اصلی آن، 7 گرایش مخصوص محصولات تولید شده و 1 گرایش مخصوص کانسپت ها است. بدیهی است که کسانی که کار آنها تولید نشده است، فقط می توانند در گرایش کانسپت و در صوریتیکه دانشجو هستند، هم در گرایش کانسپت و هم در گرایش دانشجویی شرکت کنند.

هزینه شرکت در این جایزه بین المللی برای 8 گرایش اصلی 125 دلار ایالات متحده به ازای هر کار، و برای گرایش دانشجویی 35 دلار ایالات متحده به ازای هر کار می باشد. پرداخت به صورت آنلاین انجام می شود

(دوستان ایرانی که دسترسی به کارت اعتباری بین المللی ندارند، می توانند از شرکت هایی که مبالغ کم را به صورت UserName و Password اعتباری در اختیار قرار می دهند، استفاده کنند. به عنوان مثال می توانید در http://www.ghazalec.com، کارت اعتباری مجازی را برای پرداخت آنلاین بین المللی تهیه کنید. (توجه: لینک معرفی شده پیشنهاد نگارنده مطلب است و لازم است در مورد اعتبار و صحت عملکرد موسسه مالی که می خواهید از آن کارت اعتباری بین المللی دریافت کنید، شخصا تحقیق کنید)

جوایز شامل 10000 دلار آمریکا برای گرایش دانشجویی و حضور در این نشریه معتبر برای گرایش های 8 گانه دیگر می باشد.

ثبت نام و ارسال کار و مشخصات آن به صورت آنلاین بوده و در نتیجه بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای پست، می توانید در 2010 Annual Design Review شرکت کنید. لازم به ذکر است که دانشجویان می توانند کلیه کارهای دانشجویی خود را در یکی از گرایش های این جایزه بین المللی گنجانده و با پرداخت هزینه ورودی در این کارزار حرفه ای بین المللی شرکت کرده و شانس خود را از دست ندهند.

جایزه معتبر مجله I.D. The international Design Magazine  از سال 1954 توسط این موسسه که در شهر سینسیناتی واقع در ایالت اوهایو آمریکا می باشد، تا کنون بر گزار شده و طراحان بسیاری را به دنیای طراحی معرفی کرده است.

توضیحات تکمیلی را می توانید در صفحه اصلی مطالعه کرده و در همین صفحه کار خود را Submit کنید.
http://www.id-mag.com/2010ADR

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=563&rnd=804

نظر بازديدکنندگان (5)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما