دوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دی
ارسال کننده: Hamed Farahani
تاریخ: 1388/7/19
تعداد بازديد : 7852

نرم افزار Alias یکی از نرم افزارهای شرکت Autodesk می باشد. که یکی از بهترین نرم افزار در زمینه نرم افزارهای 2D/3D می باشد. این نرم افزار مخصوص طراحان صنعتی ساخته شده و قابلیت های متعدد و منحصر به فرد آن نیاز طراحان صنعتی به ابزارهای طراحی دو بعدی و سه بعدی را مرتفع می سازد.

به نقل از ویکی پدیا، شرکت Silicon Graphics در سال 1995 با خرید دو شرکت Alias Research و  Wavefront Technologiesو ادغام آنها در یکدیگر، شرکت جدید Alias Systems Corporation را تأسیس کرد که بعدا Autodesk مالکیت آن را به دست گرفت.

در سال های ابتدای ورود نرم افزار Alias به بازار، به دلیل قیمت بسیار بالای آن، تنها شرکت های بزرگ صنعتی قادر به خرید آن بودند. ولی پس از اینکه شرکت بزرگ Autodesk امتیاز این نرم افزار را خریداری کرد قیمت آن را بسیار کاهش داد. اکنون کاربرد این نرم افزار قدرتمند به سرعت رو به گسترش می باشد و شرکت های بیشتری سیستم طراحی و تولید خود را مجهز به نرم افزارهای طراحی و تولید شرکت Autodesk می نمایند. زیرا تبدیل فرمت های مختلف و ارتباط نرم افزارهای طراحی با نرم افزارهای ساخت و تولید همواره یکی از معضلات بزرگ شرکت های صنعتی بوده است که این مشکل در خانواده نرم افزارهای شرکت Autodesk حل شده است.

استفاده از نرم افزارهای خانواده Autodesk در طراحی و تولید نه تنها در کاهش زمان و هزینه موثر بوده بلکه به دلیل عدم نیاز به تبدیل فرمت ها، از دقت بالایی در ساخت نیز برخوردار می باشد و بنابراین پیش بینی می شود که شرکت Autodesk در آینده یکه تاز میدان رقابت نرم افزارهای طراحی و تولید خواهد بود.

اسکچ آلیاس استودیو

منابع بیشتر برای آشنایی با نرم افزار:

- وب سایت رسمی نرم افزار Alias studio
- آموزش ها و Tutorial های نرم افزار
- دانلود Trial نرم افزار
- کاتالوگ نرم افزار برای آشنایی بیشتر به صورت فایل PDF

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=564&rnd=4288

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما