دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینوفیلانو
ارسال کننده: زهرا مریخ پور
تاریخ: 1388/9/8
تعداد بازديد : 7791

future systems Future systems سیستم های ساختمانی آینده

کتاب "سیستم های ساختمانی آینده، نگاهی به معماری فردا" ترجمه ای است از کتاب FUTURE SYSTEMS: The story of tomorrow نوشته مارتین پاولی که در سال 1993 توسط انتشارات فیدون در لندن منتشر گردیده است. مارتین پاولی نویسنده و منتقد سرشناس در زمینه ی معماری می باشد. وی کتاب های متعددی از جمله کتاب "پیشگامان طراحی" از سری کتاب های باک مینستر فولر و یک کتاب نظری تحت عنوان "تئوری و طراحی در دومین عصر ماشین" را به رشته ی تحریر در آورده است.

این کتاب ضمن معرفی سیستم های ساختمانی و ارائه ی درک حسی از نحوه ی رفتار سازه ها با استفاده از تصاویر مناسب و قابل استفاده، به معرفی بهترین طرح های ارائه شده تحت عنوان سیستم های ساختمانی آینده می پردازد. در بخشی از این کتاب به بررسی 60 پروژه ی طراحی شده توسط گروه طراحان سیستم های آینده پرداخته شده است که از نمونه های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساختمانی به شکل حباب، میزی برای اتاق غذاخوری ایستگاه فضایی ناسا، اتوبوس شهری لندن و...

مشخصات کتاب:
سیستم های ساختمانی آینده: نگاهی به معماری فردا / تالیف مارتین پاولی. ترجمه ی محمود گلابچی. تهران:دانشگاه تهران،موسسه ی انتشارات و چاپ.
چاپ اول: 1380
بها:25000 ریال

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=588&rnd=2909

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما