فیلانوبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1388/10/25
تعداد بازديد : 5881

نتایج مسابقات Intelligen hand که توسط سایت دیزاین بوم و به میزبانی MACEF international home show برگزار شده بود اعلام شده است. هدف از این مسابقه نگاهی نو به طراحی وسایل روزمره شامل وسایل روی میز، وسایل آشپزخانه و اشیاء کوچک خانه ای بوده است که به نوعی نشان دهنده تأثیر تفکر بر روی محصولات باشد و از آنجا که تأثیر تفکر طراح به دست هنرمندان به تولید می رسد، نام این مسابقه "دست هوشمند" گذاشته شده بود.

در میان طرح های برگزیده از میان 3131 طرح ارسال شده به این مسابقه، آثار سه طراح ایرانی به چشم می خورد. خانم حبیبه مجدآبادی با سه طرح برگزیده، آقای حامد کهن از اعضای سایت طراحی صنعتی ایرانی و آقای امیر علیزاده از ایتالیا.

خوشبختانه کسب موفقیت های بین المللی برای طراحان ایرانی که در سال های پیش خبرهای استثنایی محسوب می شد، اینک به یک روند ثابت ولی رو به رشد تبدیل شده است که به حق مایه مباهات و دلگرمی طراحان ایرانی است. سایت طراحی صنعتی ایرانی به نمایندگی از تمام دوست داران هنر ایرانی، کسب این موفقیت را به آقایان حامد کهن و امیر علیزاده و به طور ویژه به خانم مجد آبادی با سه طرح برگزیده تبریک می گوید. امیدواریم با انتشار تجربیات این هنرمندان، شاهد گسترش روزافزون موفقیت طراحان ایرانی باشیم.

نکته قابل توجه دیگر در این مسابقه، حضور سرکار خانم تهمینه جوانبخت در هیأت داوران این مسابقه است. خانم جوانبخت تحصیلات خود را در دانشگاه های هنری آمریکا و کانادا به اتمام رسانده اند و با شرکت های سرشناسی همچون Gianni Versace و Takashimaya و Sebastian International به عنوان طراح همکاری داشته اند. خانم جوانبخت به همراه همسر معمارش از ایتالیا Enrico Bressan، استودیوی طراحی Artecnica را تأسیس کرده اند که با شرکت های متعددی در زمینه طراحی اشیاء تزئینی همکاری دارد.

Symbolic hand
Symbolic Hand اثر خانم حبیبه مجدآبادی،الهام گرفته از دستان تظاهرات کنندگان ایرانی

Flying motif
Flying Motif - اثر خانم حبیبه مجد آبادی، صندلی طراحی شده با الهام از طرح های سنتی قلمکاری در ایران

Millions of intelligent hands
Millions of Intelligent Hands - اثر خانم حبیبه مجد آبادی، الهام گرفته از دستان تظاهرات کنندگان ایرانی

fertility ceramic bowl
fertility ceramic bowl - اثر آقای حامد کهن، کاسه با الهام از فرم الهه ها

Tempo
tèmpo - اثر آقای امیر علیزاده، لیوانی که یک زمان سنج مکانیکی ساده به عنوان دسته آن در نظر گرفته شده است تا زمان دم کشیدن و آماده شدن نوشیدنی را نشان دهد.

برای مشاهده لیست تمام برندگان این مسابقه اینجا کلیک کنید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=610&rnd=1880

نظر بازديدکنندگان (13)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما