دوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1389/2/16
تعداد بازديد : 4968

دومین کنفرانس دستاوردهای طراحی صنعتی ایران به همراه با ارائه دستاوردهای طراحی صنعتی صنایع برگزیده ایران و برگزاری نمایشگاه و مسابقه یک روزه در روز دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 از ساعت 10 صبح تا 19 عصر در دانشگاه هنر برگزار خواهد شد.

دانشگاه هنر، با همکاری فصلنامه دستاورد و با مشارکت نمایندگان دستاورد در دانشگاه های تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، الزهرا، هنر اصفهان، هنر تبریز، آزاد تهران، آزاد مشهد و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، دومین کنفرانس دستاوردهای طراحی صنعتی ایران را در تاریخ دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 برگزار می نماید. در این کنفرانس که از ساعت 10 صبح تا 19 عصر در تالار فارابی دانشگاه هنربرگزار خواهد شد، مدیران و طراحان واحدهای طراحی صنعتی مراکز برگزیده صنعتی کشور در دو جلسه صبح و بعد از ظهر، آخرین دستاوردهای مجموعه صنعتی خود را در زمینه طراحی محصولات و خدمات جدید به مخاطبان ارائه می نمایند. در حاشیه این کنفرانس، مسابقه طراحی و نیز نمایشگاه یک روزه ای از این دستاوردها برگزار خواهد شد.

دومین کنفرانس دستاوردهای طراحی صنعتی ایران

نخستین کنفرانس دستاوردهای طراحی صنعتی ایران، در اردیبهشت ماه سال 1388 با استقبال چشمگیر اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته طراحی صنعتی در دانشگاه هنر برگزار شده است. در این کنفرانس، مدیران واحدهای طراحی صنعتی 10 مرکز برگزیده صنعتی کشور (ایران خودرو، سایپا، ایران خودرودیزل، رجا، زیباسازی شهرداری تهران، امرسان، بوتان، انرژی و اسنوا)، آخرین دستاوردهای طراحی صنعتی مجموعه صنعتی خود را همراه با برگزاری نمایشگاهی یک روزه، به مخاطبان ارائه نمودند.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=662&rnd=515

نظر بازديدکنندگان (8)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما