بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
ارسال کننده: Phoenix
تاریخ: 1389/2/28
تعداد بازديد : 26189

ایران در حال حاضر از نظر تولید خرما جزو چهار کشور اول جهان است. این در حالیست که از نظرارزش صادراتی در رتبه پایینی در مقایسه با سایر کشورهای صادر کننده قرار دارد که یکی ازدلایل مهم آن اینست که از نظر کیفیت و زیبایی بسته بندی خرمای ایران در بین کشورهای تولید کننده و صادر کننده در آخرین رتبه ها قرار دارد. چنانچه خرما به طریق بهداشتی و مطابق با سلایق مشتریان خارجی بسته بندی و نگهداری شود ده تا دوازده برابر ارزش افزوده صادراتی به همراه خواهد داشت.

بسته بندی خرما بسته بندی خرما

بسته طراحی شده با گنجایش حدود چهل خرما از جنس مقوا می باشد که دارای شش قسمت مجزا با قابلیت قرار گیری پنج حالت مختلف و یک قسمت خالی می باشد که می تواند جایگاهی برای قرارگیری چنگال و یا بروشور تغذیه ای باشد. پنجره های روی در به رویت خرماهای داخل بسته کمک می کند که هر یک از آنها و نیز کل جعبه برای جلوگیری از نفوذ عوامل خارجی و مقاوم تر کردن بسته توسط سلوفون پوشانده می شود. برای استفاده از حالات مختلف، در را چرخانده و پنجره خالی آن را روی قسمت مورد نظر قرار می دهیم. در مواقعی که خرما مورد استفاده قرار نمی گیرد این پنجره را روی محفظه خالی می گذاریم که این به حفظ سلامت محصول کمک می کند. این بسته قابلیت پذیرایی بر روی میز و نیز هدیه دادن را دارا می باشد.

جعبه مقوایی با گنجایش حدود شش خرما بسته بندی کوچک یک نفره هماهنگ با بسته بندی مذکور است که نیاز به حمل این ماده غذایی با ارزش را همراه شخص در محل کار مدرسه ورزش و غیره به وجود می آورد.

 بسته بندی خرما بسته بندی خرما

از آنجایی که کشورهای متقاضی خرید خرمای ایران خواستار خرید خرما در اندازه های کوچکند، بسته های زیر در راستای این هدف پیشنهاد می گردد.

این بسته بندی مقوایی و با گنجایش حدود بیست خرما می باشد که همراه با خوشه خود در جعبه جای می گیرند. این بسته از نظر سمبلیک حس طبیعت را به خریدار القاء می کند و چیدن لذت بخش خرما از خوشه را ممکن می سازد. جعبه مذکور پس از باز کردن سلوفون به راحتی توسط مگنت روی در، باز و بسته می شود. زیبایی این بسته بندی، قابلیت هدیه و پذیرایی را ممکن می سازد.

استفاده از بند تهیه شده از الیاف خرما علاوه بر حس سمبلیک زیبایی بصری را به وجود می آورد. پنجره پوشیده با سلوفون در روی در به رویت خرما کمک می کند.

بسته بندی خرما

بسته بندی خرما

بسته بندی کوچک تر هماهنگ با بسته بالا از جنس پلی استایرن است که گنجایش حدود هشت خرما را داراست. پلی استایرن محافظ در برابر بوها و رطوبت می باشد و نیز مقاوم در برابر رشد قارچ و کپک. طبق تحقیقات به عمل آمده، بسته بندی های ایستاده موفقیت بیشتری در جلب مشتری دارند.

بسته بندی خرما بسته بندی خرما بسته بندی خرما

طراحی این بسته قابلیت عرضه و نمایش توسط استند و نیز حمل راحت آن را ممکن می سازد. بسته شفاف رویت خرما را برای خریدار ممکن می سازد. زوائد و فرو رفتگی های موجود در سطح داخلی بسته بندی به سهولت بسته شدن دوباره پس از باز شدن اولیه کمک می کند.

بسته بندی زیر، شامل سبد حصیری با گنجایش حدود پنجاه خرما است که در داخل مکعبی از جنس پلی استایرن قرار می گیرد. بسته شفاف باعث رویت خرما می شود و مشتری را به خرید ترغیب می کند.

بسته بندی خرما بسته بندی خرما

سبد می تواند از الیاف طبیعی نخل بافته شود که تداعی کننده حس خوشایند طبیعت برای مصرف کننده است. این سبد قابلیت استفاده مجدد را برای مصرف کننده داراست و ارزش افزودهای را برای بسته ایجاد می کند. بسته بندی با حالت ایستاده در قفسه فروش باعث جلب توجه شده و محصول را متمایز نشان می دهد. پلی استایرن محافظ در برابر بو و رطوبت و نیز مقاوم در برابر رشد قارچ و کپک می باشد. زیبایی بسته بندی قابلیت هدیه و پذیرایی را ممکن می سازد.

بسته بندی خرما بسته بندی خرما بسته بندی خرما

بسته کوچک تر هماهنگ با بسته بندی مذکور سبد حصیری با گنجایش حدود بیست خرما است که داخل بسته بندی از جنس پلی استایرن قرار می گیرد. اندازه این بسته متناسب بازارهای هدف است که متقاضی خرید بسته های کوچک هستند. طراحی آن قابلیت عرضه و نمایش توسط استند و نیز حمل راحت را سبب می شود و بهع علت شفافیت رویت خرما برای خریدار ممکن می گردد.

زوائد و فرو رفتگی های موجود در سطح داخلی به باز و بسته شدن بسته کمک می کند. محفظه مستطیلی بالای بسته بندی می تواند محلی برای قرار گیری لیبل چنگال و بروشور تغذیه ای باشد.

برگرفته از پروژه سروناز سمیعی، استاد راهنما: سالومه سروری
منبع: http://www.persiapack.ir/Showarticle.asp?ID=1040

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=668&rnd=673

نظر بازديدکنندگان (8)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما