دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانو
تاریخ: 1389/4/10
تعداد بازديد : 5454

هم زمان هشتم تیرماه (29 ژوئن)، روز جهانی طراحی صنعتی، وب سایت تخصصی طراحی صنعتی با عنوان ریتون به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

در معرفی این سایت آمده است:
" ریتون نماد طراحی و هنر ایرانی است. این وب سایت در تلاش است تا با انجام فعالیت های مختلف در زمینه های هنری، هنر ایرانی و به خصوص جنبه های مختلف دیزاین مانند طراحی صنعتی، طراحی گرافیک، عکاسی، صنایع دستی، معماری و... از نوع ایرانی و مدرن آن را به جهانیان و ایرانیان بشناساند. ریتون پنجره ای به سوی دنیای هنر مدرن برای طراحان و هنرمندان ایرانی است. "

ریتون

مسابقات طراحی صنعتی چه در داخل ایران و چه در سطح جهانی، موضوعی گسترده و خبرخیز است که وجود وب سایتی تخصصی به زبان فارسی برای پیگیری، خبررسانی و برگزاری مسابقات در این زمینه لازم به نظر می رسید. آقای روح الله مریخ پور از اعضای فعال وب سایت طراحی صنعتی ایرانی که خود ایشان در تعدادی از مسابقات جهانی طراحی صنعتی حائز رتبه های برتر شده بودند، به منظور پرکردن خلأ موجود در این زمینه وب سایت ریتون را تأسیس کرده اند و بدیهی است که علاوه بر تمرکز بر مسابقات طراحی، به موضوعات اشاره شده در معرفی فوق نیز پرداخته خواهد شد.

امیدواریم با تبادل اطلاعات و ارتباطاتی که بین گردانندگان وب سایت طراحی صنعتی ایرانی و ریتون وجود دارد، به زودی شاهد ارتقای کمی و کیفی در طراحی صنعتی ایران و به خصوص مسابقات طراحی صنعتی باشیم.

آدرس ریتون:
http://www.ritoon.com/

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=692&rnd=1018

نظر بازديدکنندگان (6)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما