فیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینو
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1389/7/2
تعداد بازديد : 4429

پس از راه اندازی آزمایشی نمایش نمونه طراحی های اعضا در پروفایل آنها و نمایش تصادفی شش نمونه از طرح ها در صفحه اول وب سایت، اینک امکان مشاهده تمام طرح ها در گالری طراحی صنعتی ایرانی فراهم آمده است.

گالری طراحی صنعتی ایرانی از طریق منوی اصلی (سمت راست وب سایت) و همچنین از طریق باکس طرح ها در صفحه اصلی وب سایت قابل دسترسی است. تعداد کل طرح ها نیز از طریق منوی سمت راست قابل پیگیری است.

در حال حاضر در این صفحه 28 طرح تصادفی از مجموعه طرح های اعضای سایت نمایش داده می شود که با هر بار بارگذاری صفحه، می توانید طرح های تصادفی دیگری را مشاهده نمایید. در این گالری با کلیک بر روی هر thumbnail، تصویر بزرگ به همراه نام طراح، لینک کامنت ها و همچنین توضیحات طراح ظاهر می شود.

در گالری طراحی صنعتی ایرانی از تکنولوژی AJAX برای نمایش تصاویر بزرگ استفاده شده است که بدون نیاز به Refresh شدن صفحه و بدون نیاز به مراجعه به پروفایل اعضا، می توان جزئیات طرح ها را مشاهده کرد. در صورت تمایل به مشاهده سایر آثار هر طراح، با کلیک بر روی نام طراح به پروفایل آن عضو منتقل خواهید شد.

چنانچه پیشنهادی برای بهینه سازی گالری دارید، لطفا در بخش کامنت های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=741&rnd=8102

نظر بازديدکنندگان (11)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما