دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1390/1/15
تعداد بازديد : 4411

برای هفتمین سال متوالی، دوره جدید آموزشی هایبرید اسکچینگ وی‍ژه آزمون عملی مقطع کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی از هفته دوم اردیبهشت ماه، در مرکز آموزش های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

این دوره در 12 جلسه در روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت 9 تا 12 برای داوطلبان این آزمون برنامه ریزی شده است و در انتهای آن چند آزمون شبیه سازی شده همانند آزمون عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی نیز برگزار خواهد شد.

در این دوره، مبانی، روش ها و تکنیک های سریع برخورد با یک صورت مساله طراحی، مدیریت زمان، فرآیند طراحی، ایده پردازی سریع و اصول بیان طراحانه، آموزش داده خواهد شد. مدرس این دوره مهدی اصل فلاح عضو هیات علمی دانشگاه هنر و مولف کتاب صد درس کلیدی بیان ترسیمی در طراحی صنعتی می باشد.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به صورت 24 ساعته می توانند با مرکز تلفن گویای 66571363 تماس بگیرند یا به سامانه پیام کوتاه 09391801900 اس ام اس ارسال نمایند.

Hybrid sketching

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=849&rnd=2692

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما