دوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینو
ارسال کننده: روح الله مریخ پور
تاریخ: 1390/4/6
تعداد بازديد : 3997

سومین جشنواره نیکوکاری رعد

در پی استقبال گسترده هنرمندان و شهروندان نیکوکار از برگزاری جشنواره میهمانی رنگ ها و مسابقه آنلاین طراحی تی شرت در نیمه تابستان سال گذشته، مسؤولان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد تصمیم گرفتند تا سومین دوره این جشنواره را در مرداد ماه جاری با کیفیت بهتر برگزار کنند. این جشنواره در دو بخش برگزار می شود:

جشن نقاشی روی تی شرت:
در روز های پنج شنبه 6 و جمعه 7 مرداد 1390 در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار خواهد شد.

مسابقه طراحی تی شرت:

1- جشن نقاشی روی تی شرت:
جشنواره میهمانی رنگ ها در روز های پنج شنبه 6 و جمعه 7 مرداد 1390 در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار خواهد شد و جمع کثیری از شهروندان نیکوکار به همراه گروهی از هنرمندان صاحب نام در کنار هنر جویان علاقه مند به این مجتمع، آثار هنری دلخواه خود را با نقاشی کردن روی تی شرت های خام خلق می کنند و با فروش آنها و اهدا درآمد آن به امر آموزش و توان بخشی کارآموزان رعد، در حمایت از توان یابان سهیم می شوند.

2- مسابقه آنلاین طراحی تی شرت:
مجتمع رعد با همکاری وب سایت ریتون، مسابقه طراحی تی شرت میهمانی رنگ را با موضوع « هنر و احسان » برگزار می کند.

جوایز مسابقه:
به نفر اول و دوم این رقابت هنری، در مراسم پایانی جشنواره، جوایز نفیسی به رسم یاد بود اهداء خواهد شد. همچنین در صورت صلاحدید مسئولان مجتمع، تعداد محدودی از طرح های برتر، چاپ و تولید شده و در زمان برگزاری جشنواره به نفع توان یابان رعد به فروش گذاشته خواهند شد.

مهلت ارسال آثار:
شرکت کنندگان می توانند آثارشان را از تاریخ چهارشنبه یکم، تا پایان پنج شنبه 30 تیرماه 1390 به صورت آنلاین ارسال کنند.

شرکت در مسابقه:
شرکت در مسابقه طراحی تی شرت برای تمامی علاقه مندان آزاد است. مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، صمیمانه از شرکت هنرمندان نامی کشور تا همراهی دانشجویان و دانش آموزان صاحب ذوق، استقبال می کند. این جشنواره فرصتی است تا دوستداران هنر، طراحی و نقاشی در یک حرکت هنرمندانه- نیکوکارانه مشارکت کنند.

این مسابقه به صورت آنلاین برگزار می شود و شما می توانید با دسترسی به اینترنت و آماده سازی طرح خود در یکی از نرم افزارهای طراحی گرافیک، مانند Adobe Photoshop، CorelDRAW و... با دنبال کردن مراحل زیر، به جمع شرکت کنندگان این مسابقه بپیوندید.

ثبت نام:
برای دسترسی به صفحه کاربری، لازم است ابتدا در وب سایت ریتون ثبت نام کنید. چنانچه در مسابقات قبلی ریتون شرکت کرده اید، نیاز به ثبت نام مجدد نیست و می توانید از نام کاربری قبلی خود برای شرکت در این مسابقه نیز استفاده کنید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ضوابط و شرایط مسابقه آنلاین به لینک های زیر مراجعه نمایید:
- اعلام جزئیات مسابقه در وب سایت ریتون
- جزئیات برنامه مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

توجه: وب سایت طراحی صنعتی ایرانی خبر این مسابقه بنا به درخواست برگزار کنندگان و به منظور اطلاع رسانی به علاقه مندان درج کرده است و مسئولیتی در قبال صحت جزئیات خبر و نحوه برگزاری مسابقه ندارد.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=892&rnd=265

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما