دوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
دسته بندی: اخبار طراحیشخصیت ها
تاریخ: 1390/7/14
تعداد بازديد : 3007

هنوز چند هفته ای از خبر استعفای استیو جابز از مدیرعاملی شرکت اپل نمی گذرد که خبر دردناک درگذشت وی در سن 56 سالگی منتشر شد. وب سایت اپل با اختصاص یک صفحه سیاه و سفید به یاد استیو جابز نوشت:

Seteve jobs Dead

Seteve Jobs 1955-2011
اپل یک نابغه خلاق رویایی و جهان یک انسان شگفت انگیز را از دست داد. آن کسانی از ما که توفیق کار کردن و شناختن استیو جابز را داشتند، یک دوست عزیز و یک مدیر الهام بخش را از دست دادند. استیو شرکتی را به جای گذاشت که تنها خود او می توانست آن را بنا کند و روح او همواره در این شرکت خواهد بود.

خبر درگذشت استیوجابز درست یک روز بعد از رونمایی آخرین مدل آیفون منتشر شد. گویی که او در آخرین لحظات زندگی، شاهد تولد آخرین نواده از خانواده تولیدات اپل بود.

بیل گیتس در وصف استیو جابز گفته است که "جهان کمتر کسی مثل او را به خود خواهد دید و تأثیراتی که وی در جهان به جای گذاشته تا نسل های آینده مشهود خواهد بود."

استیو جابز در سخنرانی مشهور خود در دانشگاه استنفورد گفته بود: "یادآوری اینکه مرگ به زودی به سراغ من خواهد آمد، بزرگ ترین عامل محرکی است که مرا به انجام کارهای بزرگ وا می دارد".

و در جای دیگری نیز گفته بود: "با یادآوری اینکه بالاخره مرگ فرا خواهد رسید، تمام توقع های بیجا، غرورها، ترس ها و خجالت ها از بین می روند. چرا که انسان می داند که هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد."

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=935&rnd=3048

نظر بازديدکنندگان (13)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما