فیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1394/11/15
تعداد بازديد : 3587

کتاب قوانین سادگی (طراحی فناوری، کسب و کار و زندگی) نوشته جان مائدا با ترجمه حمید نقدبیشی و آمنه فدایی (و گروه علمی چهار باغ)، توسط انتشارات "کتاب وارش" منتشر شده است.

قوانین سادگی

مشخصات کتاب:
مولف : جان مائدا John Maeda
مترجم : حمید نقدبیشی - آمنه فدایی
ناشر : کتاب وارش
تعداد صفحات : 128
اندازه کتاب : رقعی
سال چاپ : 1394
قیمت : 120000

در بخشی از پیشگفتار این کتاب می خوانیم:

بازار مملو از شعارهایی برای سادگی است. City Bank دارای کارت اعتباری با شعار سادگی Simplicity است. شرکت فورد نیز کارت قیمت گذاری ساده دارد و لکس مارک Lexmark نیز متعهد است که تجربیات مصرف کنندگان را ساده کند. درخواست های گسترده ساده سازی، روندی اجتناب ناپذیر ایجاد کرده است. در ساختار تجارت فناوری در فروش، هر چیز مشابهی که جدید و پیشرفته شده باشد، به معنای آن است که ساده تر شده است. در جهان متصوری که در آن شرکت های نرم افزاری سالیانه با ساده کردن ده درصد از ویژگی های و افزایش ده درصد قیمت، به عنوان هزینه ساده سازی فعالیت می کنند. برای مشتریانی که چیز کمتری به دست می آورند ولی پول بیشتری می پردازند، ظاهرا اصول اقتصادی در تناقض است. از کودکی بخواهید که کلوچه اش را با شما نصف کند. کودک کدام نصفه را می خواهد؟
...
برای مردمی که نه تنها خرید می کنند بلکه از آن مهم تر عاشق چیزهایی هستند که می خرند، طراحی می تواند زندگی را ساده تر کند. در آینده ای نامعلوم، فناوری های پیچیده می تواند خانه ها و محل کار را مورد هجوم قرار دهد. بنابراین سادگی، ناگزیر از رشد صنعتی است.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1387&rnd=6015

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما