دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانو
تاریخ: 1391/3/22
تعداد بازديد : 6852

درباره دوره فشرده تخصصی طراحی نمایشگاهی آکادمی داموس ایتالیا و دانشگاه تهران:
دوره فشرده تخصصی طراحی نمایشگاهی آکادمی داموس ایتالیا و دانشگاه تهران، به همت قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران، در تابستان 1391 در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. در این دوره آقای «انریکو پینا» از اساتید برجسته آکادمی داموس ایتالیا، وظیفه نظارت بر پروژه های عملی شرکت کنندگان این دوره را برعهده خواهند داشت. این دوره به صورت کاملا عملی با متدولوژی خاص آموزش دیزاین آکادمی داموس و با موضوع طراحی نمایشگاهی برگزار خواهد شد و در انتهای آن مدرک بین المللی دوره های فشرده آکادمی داموس به شرکت کنندگان دوره اعطاء خواهد شد.

زمان و مکان برگزاری دوره:
شنبه 11 تا پنج شنبه 16 شهریور 1391، از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 19، دانشکده معماری، پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران

ویژگی های شرکت کنندگان:
این دوره ویژه معماران، طراحان داخلی، طراحان صنعتی و رشته ها و زمینه های مرتبط با طراحی نمایشگاهی برنامه ریزی شده است و آشنایی با مبانی هنر و طراحی برای شرکت کنندگان دوره ضروری است. لازم به توضیح است از متقاضیان دارای مدرک تحصیلی در رشته هایی غیر از هنر و طراحی ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

زبان دوره:
مباحث این دوره به زبان انگلیسی ارائه خواهد شد و ترجمه همزمان به فارسی نیز صورت خواهد گرفت.

ثبت نام اولیه:
علاقه مندان به ثبت نام می توانند به آدرس قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران (http://www.ceat.ir) مراجعه نمایند. با توجه به تجربه برگزاری دو دوره گذشته و محدودیت در ظرفیت شرکت کنندگان دوره (25نفر)، انتخاب لیست نهایی شرکت کنندگان دوره بر اساس اولویت ثبت نام آنان صورت خواهد گرفت و از مابقی متقاضیان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

شهریه دوره: مبلغ 13,500,000 ریال

رایانامه: info @ ceat.ir
تلفن: 61112458

آدرس: خیابان انقلاب، دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا، دانشکده معماری، قطب علمی فناوری معماری

دوره مشترک دانشگاه تهران و آکادمی داموس

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1010&rnd=8536

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما