فیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
ارسال کننده: جواد یزدانی
تاریخ: 1391/4/14
تعداد بازديد : 2178

وب سایت طراحی صنعتی تبریز به مناسبت روز جهانی طراحی صنعتی WIDD و به منظور گرامیداشت این روز، برنامه ای را با هدف آشنا ساختن جامعه و مردم با حرفه طراحی صنعتی تدارک دید که در روز های 7 و 8 تیرماه 1391 در سطح شهر تبریز برگزار شد.

این برنامه دنباله ی برنامه ایست که سال گذشته از سوی این سایت برگزار شد و به معرفی این رشته و حرفه به دانشجویان و اساتید تمامی رشته های موجود در دانشگاه هنر اسلامی تبریز پرداخت. این بار جامعه ی مخاطب، گسترده تر و به مردم شهر تبریز گسترش یافت.

طراحی صنعتی تبریز

جزییات برنامه:
تعداد 48 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته طراحی صنعتی دانشگاه هنر اسلامی تبریز به صورت داوطلبانه به گروه های 3 نفره تقسیم شده و پس از بخش بندی منطقه های مختلف شهر تبریز، گروه ها طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 7 و 8 تیرماه 1391 به مناطق تعیین شده رفته و به اشکال مختلف و بسته به ظرفیت فضا و محیط و با تکیه بر خلاقیت اعضاء، به معرفی این حرفه به مردم پرداختند. گذشته از اینکه هر معرفی شامل یک بروشور کوچک با تعریفی ساده از طراحی صنعتی و پیشکش محصولی (گیره ی بند رخت) به عنوان یادگاری و ماندگاری در ذهن مخاطبان می شد.

به دست هر یک از اعضاء، دستبندهایی با طرح یکسان و رنگ های متفاوت بسته شده بود تا گویای هویتی یکپارچه برای این حرکت باشد.

طراحی صنعتی تبریز

طراحی صنعتی تبریز

هدف از برگزاری این برنامه، آماده سازی جامعه برای پذیرش محصولاتی است که در طراحی صنعتی آن ها دقت شده و ارزش کاربر به عنوان یک ارزش مهم در نظر گرفته شده است. جایی که تولیدکننده جز از مجرای این حرفه نتواند این تشنگی جامعه را برطرف کند. بالا بردن سطح کیفی نگاه استفاده کنندگان واقعی به محصولات، اصلی ترین هدف این برنامه بوده که شفاف شدن جایگاه طراحی صنعتی در جامعه و صنعت را به دنبال خواهد داشت.

در آخر، ضمن تشکر از تمامی یاری رسانندگان و مشارکت کنندگان در برنامه امسال، از تمامی اعضای جامعه طراحی صنعتی ایران که مایل به همکاری هستند، درخواست می کنیم در برنامه سال آینده که برنامه ای مشابه اما با بازه ی کشوری و در تعداد شهرهای بیشتری برگزار خواهد شد اعلام آمادگی کنند تا هر چه زودتر به جایگاه مناسب این حرفه دست یابیم. فراخوان همکاری برای برنامه سال آینده از طریق "سایت طراحی صنعتی تبریز" به آگاهی خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر برگزیده و فیلم تهیه شده از فعالیت های این روز به آدرس زیر مراجعه نمایید:
http://www.tabrizid.com/1391/04/11/post-158

برگزارکننده: سایت طراحی صنعتی تبریز
مدیر و برنامه ریز: جواد یزدانی
مدیر اجرایی: محمد امیری
مشارکت کنندگان:
آمنه فدایی، مریم بیدی، رضا صفار، حسین پارسی نژاد، مرتضی پور عوض، روح الله خسروجردی، شیوا عصایی، الهام توفیقی، پریسا نقدی، حدیثه ناطقی رستمی، ریحانه مشهدی، محسن تفضلی، آرمین نوری، فاطمه ایرانمنش، حدیث فرهادی، محمد قاسمی، سهند بابالی، ناصر عبدلی، زهره خاقانی، مریم عیوضی، زهرا وفایی، مهلا رییسی، مهسا شیخ الاسلامی، زهرا کریمیان، انسیه خداشناس، بتول غضنفری، مهدی زارع پور، امین رهنمازاده، برنا رویدل، یاشار رنجبر

با تشکر از: حبیب هاشم زاده، حامد پناهی، میلاد زیدآبادی نژاد

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1018&rnd=2043

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما