بسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانو
تاریخ: 1392/3/9
تعداد بازديد : 6483

مواد و فرآیندهای تولید برای طراحان حرفه ایمواد منبع الهام برای طراحان هستند و پیشرفت و توسعه مواد در حال حاضر، شناخت کم نظیری از لابراتوارهای حفاظت شده، جایی که در آن به وجود می آیند را به ما ارائه می دهند. مواد گوناگون راه حل هایی به واسطه تأثیرات یا اثرات تغییر دهنده زندگی برای مسائل ارائه کرده و فرصت های جدیدی را برای طراحان خلق می کنند.

کتاب مواد و فرآیندهای تولید برای طراحان حرفه ای دارای چهار بخش کلی پلاستیک ها، فلزات، چوب و الیاف طبیعی و سرامیک ها و شیشه ها می باشد. آنچه که این کتاب را از سایر کتب با موضوع مشابه متمایز می کند، استفاده از تصاویر محصولات ساخته شده از مواد گوناگون با ذکر مشخصات و همچنین بیان کاربردهای مختلف این مواد است که به ویژه برای طراحان صنعتی و دانشجویان این رشته بسیار مفید می باشد. کتاب فوق جلد اول از یک مجموعه چهار جلدی است که در حال حاضر در بازار موجود است. در جلد های بعدی به معرفی دستگاه ها و روش های تولید پرداخته خواهد شد.

مشخصات کتاب:
عنوان انگلیسی:  Manufacturing Processes for Design Professionals
نویسنده: راب تامپسون
مترجم:نازیلا محمد قلیزاده
ویراستار: سینا خلخالی
مشاور علمی: دکتر سید رضا مرتضایی
قیمت: 150000 ریال
ناشر: انتشارات فرهنگسرای میردشتی
آدرس: میدان انقلاب، ابتدای کارگر جنوبی، نبش کوچه وحید نظری، مجتمع تجاری نادر

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1095&rnd=1835

نظر بازديدکنندگان (16)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما