بسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1393/4/16
تعداد بازديد : 1683

این انتخاب رشته توسط رتبه 1 کنکور سراسری کارشناسی با هزینه پایین و بسیار متفاوت نسبت به سایر مؤسسات و سازمان های دیگر انجام می گردد. به عنوان مثال انتخاب رشته کامپیوتری سایت سازمان سنجش بر اساس آمار سال های گذشته است و نمره تراز شما را با نمره تراز داوطلبان در سال های قبل مقایسه می کند و پیشنهادی که می دهد بر اساس ساده ترین نوع انتخاب رشته است و تنها تلاش دارد از اشتباهات احتمالی افراد در انتخاب رشته جلوگیری کند. همچنین انتخاب رشته کامپیوتری که به کمک نرم افزار توسط مؤسسات متفاوت پیشنهاد می شود عموماً بروز نبوده و پر از خطا و بانک اطلاعاتی آنها براساس آمار و اطلاعات ناقص و یا بعضاً غلط می باشد.

با توجه به تغییر هر ساله ظرفیت ها در تمامی رشته های کنکور هنر و همچنین مسئله تفکیک جنسیتی زن و مرد (فقط در پذیرش و نه در کلاس ها) که در اکثر رشته های هنر از سال 91 اعمال شده است، بهترین نوع انتخاب رشته توسط افراد به روز و مطلع از تغییرات و با تجربه انجام می گردد.

در صورتی که خود هنرجو تصمیم به انتخاب رشته بگیرد با اشتباهاتی روبرو می شود از قبیل: عدم آگاهی درست از رشته های دارای شرایط خاص، عدم اطلاع از پایه و اساس سیستم سازمان سنجش برای اعلام قبولی افراد، بررسی غلط کارنامه و رتبه های مهم برای انتخاب رشته (رتبه کل در سهمیه، رتبه کشوری، رتبه در 5 زیر گروه، رتبه در سهمیه زیر گروه، رتبه کشوری در زیر گروه و نمرات تراز و غیره... ) جایگذاری غلط رشته های متمرکز و نیمه متمرکز نسبت به یکدیگر (که حتی ممکن است باعث عدم قبولی در هیچ یک از رشته ها گردد!) و موارد بسیار دیگر.
اما یک مشاور با تجربه و کارکشته می تواند با هر رتبه ای در کارنامه هنرجو، چندین قبولی در رشته های متمرکز (بدون آزمون) و غیر متمرکز (با آزمون عملی) به دست آورد.

انتخاب رشته توسط جناب آقای مهندس مسعود کثیری فر
- رتبه 1 کنکور سراسری هنر در سال83 در مقطع کارشناسی
- رتبه 12 کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی
- عضو بنیاد ملی نخبگان
- عضو سازمان استعدادهای درخشان
- ناظر علمی اسبق آزمون هنر بنیاد قلم چی
- مدیر آزمون های هنر مؤسسه ژرف اندیشان
- مدیر عامل و مؤسس گروه آموزشی هونر

جهت رزرو انتخاب رشته (با ظرفیت محدود) یا دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شهریه و برنامه کلاس ها از ساعت 9:00 الی 18:00 با تلفن های گویای مؤسسه تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید از یکی از بزرگ ترین وب سایت های کنکور هنر در ایران دیدن فرمایید که در آن مطالب متنوعی درباره کلاس های مرحله اول کنکور هنر و همچنین آزمون عملی و نکات مشاوره ای و بسیاری مطالب دیگر را مشاهده نمایید.


تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1191&rnd=9214

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما