بسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دی
ارسال کننده: Phoenix
تاریخ: 1393/7/6
تعداد بازديد : 4107

مصطفی آروند، طراح جوان ایرانی با ارائه یک طرح خلاقانه برای شیشه های عطر موفق به کسب مدال نقره مسابقات جهانی طراحی چاپ و بسته بندی آمریکا شد.

بنابر اعلام دبیرخانه مسابقه بین المللی Creativity International Print & Packaging Design Awards مصطفی آروند، طراح جوان ایرانی مدال نقره چهل وچهارمین دوره این مسابقات را از آن خود کرد.

هیات داوران از میان سه هزار و 170 طرح ارسالی به این رویداد جهانی 800 طرح را در مرحله نخست داوری کردند و تنها 5 درصد کل اثار ارسالی در بالاترین جایگاه قرارگرفتند که با وجود شرکت 32 کشور و 22 ایالت از کشور امریکا دراین رویداد جهانی «مصطفی آروند»، کارشناس ارشد رشته طراحی صنعتی و برگزیده مسابقات معتبر داخلی و خارجی متعدد با طرح ابتکاری«DUET» توانست به عنوان نخستین فرد ایرانی در جمع برترین های این رقابت قرار گیرد.

آروند در گفت و گو با ایسنا در خصوص طرح ابتکاری خود گفت: بسته بندی ارائه شده در ارتباط با حل یک مسله کوچک و همیشگی زوج هایی است که در زمان استفاده از شیشه های عطر شخصی در حمل و نگه داری از این قبیل محفظه ها به صورت مجزا با مشکل روبرو می شوند و همواره در طول سفرهایشان با کمبود جا، احتمال شکسته شدن شیشه و ریختن عطر مواجه می شوند.

در طرح ابداعی با تلفیق دو محفظه عطر با یکدیگر، عطرهای زنانه و مردانه در یک شیشه قرار گرفته اند و هر یک از زن و مرد می توانند با چرخاندن 180 درجه شیشه از عطر مربوط به خود استفاده کنند. وجهی از بسته بندی که عطر مردانه در آن تعبیه شده با حرف M و وجهی که حاوی عطر زنانه است با W مشخص شده است.

عطر برای زوج های جوان

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1215&rnd=518

نظر بازديدکنندگان (5)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما