فیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1394/4/17
تعداد بازديد : 2845

راینو طراحی صنعتی شامل: دوره مقدماتی، پیشرفته، حرفه ای(مخصوص علاقه مندان خودرو) و راینو معماری

دوره تابستانی آموزش نرم افزار راینو ویژه طراحان صنعتی و معماران - این دوره ها به صورت تخصصی و با همکاری مدرسان مجرب و دارای سابقه کار حرفه ای در زمینه های مختلف دیزاین - معماری، طراحی محصول، طراحی خودرو، طراحی جواهر - برگزار می شود.

ما در آتلیه طراحی رسمه سعی کرده ایم برای تدوین برنامه آموزشی نرم افزار راینو از تجربیات حرفه ای مدرسان - به صورت ویژه گرایش طراحی خودرو و طراحی محصول - استفاده کنیم. به گونه ای که هنرجویان دوره آموزش راینو را در هر گرایشی از دیزاین به صورت هدفمند و کاربردی تجربه کنند. و هنرجو در پایان دوره توان استفاده از امکانات نرم افزار در بازار کار را کسب کرده باشد.

دوره مقدماتی راینو شامل آموزش محیط نرم افزار، معرفی ابزارها، کار با فضای دوبعدی و ترسیمات دو بعدی، ساختن و ویرایش احجام ساده، کار با ابزارهای ویرایش سطح و ساخت مدل هایی با پیچیدگی نسبی می باشد.

دوره پیشرفته راینو شامل آموزش ابزارهای پیشرفته با در نظر گرفتن موارد زیر می باشد: ارائه استراتژی برای پیشبرد فرایند مدل سازی احجام پیشرفته همراه با ذکر مثال، آموزش مهم ترین و پر کاربردترین تکنیک های مدلسازی در نرم افزار. استفاده از ابزارهای نرم افزار راینو برای بالا بردن کیفیت مدل، اسفتاده از ابزارهای راینو برای بالا بردن سرعت در مدلسازی، نحوه کار بر مبنای سه نما یا اسکچ دو بعدی، نحوه کار بر مبنای اسکن سه بعدی از حجم، تنظیم خروجی نرم افزار برای دستگاه های CNC و نمونه سازی سریع (rapid prototyping)

کلاس های این دوره، هم به صورت خصوصی و هم گروهی (حداکثر 6 نفر) و در سه دوره مقدماتی و پیشرفته و حرفه ای (برای علاقه مندان به طراحی خودرو) و همچنین راینو معماری برگزار می گردد. هر دوره شامل 10جلسه ی 2 ساعته.

هزینه ها:
هزینه هر دوره کلاس های راینو طراحی صنعتی 690،000 تومان.
هزینه کلاس های دوره راینو معماری 890,000 تومان می باشد.

زمان کلاس ها: یکشنبه و سه شنبه ها 17:30 تا19:30

مکان برگزاری کلاس ها: 
خیابان میرزای شیرازی، نرسیده به خیابان مطهری، نبش کوچه نژادکی، پلاک 83، طبقه دوم، آتلیه دیزاین "گروه طراحی رسمه". 

برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با شماره 88827181 و 09190430056 تماس حاصل فرمایید
و یا به آدرس rasmeh.designgmail.com ایمیل بفرستید.

آدرس سایت رسمه: www.rasmeh.com

فرم ثبت نام: http://goo.gl/forms/qM0kjQEaaE 

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1312&rnd=2066

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما