دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دی
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1388/2/31
تعداد بازديد : 2274

در پی درخواست تعداد زیادی از اعضای سایت و مشکلات تهیه و ارسال مطالب به صورت ایمیل، امکان ارسال مطالب جدید از طریق صفحه کاربری اعضا ایجاد شده است.

پس از ورود به صفحه کاربری با استفاده از لینک ارسال مطلب جدید، وارد صفحه ای خواهید شد که همانند وبلاگ های شخصی، امکان ارسال مطلب را فراهم کرده است. امکان درج تصویر، درج لینک و آرایش فونت از جمله امکانات این صفحه است.

توجه داشته باشید که اگر در مطلب خود از تصویر نیز استفاده می کنید، تصاویر حتما باید از روی اینترنت آدرس دهی شده باشد و آدرس آنها با http شروع شود. در صورتی که مطلبی را از وب سایت یا وبلاگ دیگری Copy-Paste می کنید، مشکل خاصی نخواهد بود. ولی اگر مطلب را به طور شخصی آماده کرده اید و تصاویر بر روی رایانه شخصی شماست، لازم است تا تصاویر آن را در وب سایت های رایگان میزبانی تصویر آپلود کنید و سپس از آدرس تولید شده در مطلب خود استفاده نمایید.

مطالبی که از این طریق برای سایت ارسال شوند در صفحه کاربری در بخش مطالب در حال انتظار قرار خواهد گرفت و تا قبل از تایید توسط مدیران سایت، قابلیت ویرایش دارند، اما قابل حذف نیستند.

قابل ذکر است که ارسال مطالب از طریق سیستم ایمیل همچنان برقرار است و دوستانی که با کار کردن با سیستم جدید مشکل دارند و یا به دلیل تالیفی بودن مطلب، زمان کافی برای آپلود تصاویر در سایت های میزبانی تصویر را ندارند، می توانند با ارسال فایل Word به ایمیل ذکر شده در بخش ارسال مطالب، اطلاعات خود را با علاقه مندان به اشتراک بگذارند.

لطفا نظرات تکمیلی خود را برای بهبود امکانات این بخش، با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=516&rnd=2088

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما